سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:59 - جمعه 26 اردیبهشت 1393

معاون شرکت آب و فاضلاب اصفهان خبر داد

کشف 910 انشعاب آب غیرمجاز در اصفهان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: در سال گذشته 910 فقره انشعاب غیرمجاز کشف و پس از اخذ جرایم رفع شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، رضا رضایی اظهار کرد: حدود 80 درصد انشعابات غیرمجاز کشف شده مربوط به واحدهای مسکونی بوده است که عمده این واحدها در منطقه یک، 4 و 5 شهر اصفهان و شهرستان‌های شاهین شهر، نجف آباد، مبارکه، گلپایگان، سمیرم، شهرضا، فلاورجان، جلگه و لنجان بوده است.

وی در خصوص اقداماتی که آبفای استان اصفهان برای جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز در دستور کار قرار داده است اعلام کرد: در سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز تدابیری نظارتی خود را بسیار گستره‌تر کرده به طوری که مأمورین قرائت کنتور نظارت بسیار دقیق و فشرده بر چگونگی نصب انشعابات آب واحدهای مسکونی و غیرمسکونی اعمال می‌کنند.

رضایی به پیامدهای نصب انشعابات غیرمجاز پرداخت و تصریح کرد: نصب انشعابات غیرمجاز نه تنها از لحاظ درآمدی ضرر و زیان‌هایی برای شرکت به همراه دارد بلکه در شرایطی که استان با چالش جدی کم‌آبی مواجه است این مشترکین بدون محاسبه آب‌بها اقدام به مصرف بی‌رویه آب می‌کنند، در حالی که مدیریت مصرف یکی از اولویت‌هاست.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نظر دارد با نظارت همه‌جانبه بر چگونگی نصب انشعابات آب از هرگونه نصب انشعاب غیرمجاز جلوگیری و با کشف انشعابات غیرمجاز مصرف آب در استان اصفهان را به خوبی مدیریت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.