اصفهان شرق

۳۰۰ هزار خانوار اصفهانی متقاضی دریافت حمایت معیشتی شدند

کدخبر: 192318
1398/11/02 در ساعت 10:00

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن نیرومند صبح امروز درباره آخرین آمار از خانوارهای ثبت نام کننده اصفهانی برای دریافت حمایت معیشتی، اظهار داشت: تاکنون 300 هزار خانوار اصفهانی خواهان دریافت کمک حمایت معیشتی شده‌اند که مشخص نیست با درخواست چند نفر موافقت شده است.

وی افزود: کسانی که تا پایان مهلت اعلام شده در شب گذشته، ثبت کردند در صورت بررسی و مشمول طرح قرار گرفتن تا دهم بهمن که سومین مرحله پرداخت سبد حمایتی است نامشان در پرداختی‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه شرایط دریافت کمک معیشتی با یارانه ماهیانه متفاوت است، گفت: خانواده یک نفره با درآمد کل 4 میلیون تومان، خانواده 5 نفره اگر از 8 میلیون تومان افزایش پیدا نکند، خانواده‌هایی که به صورت همزمان واحد مسکونی، شغل و خودرو داشته باشند، خانوارهایی با املاک و مستغلات با ارزش 900 میلیون تومان در استان اصفهان، خانوارهایی که خودروی سواری آنها بیش از 300 میلیون تومان و یا خودروی عمومی آنها بیش از 400 میلیون تومان قیمت داشته باشد مشمول طرح نمی‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین کارفرمایانی که دارای بیش از 3 نفر بیمه پرداز باشند، خانوارهایی که بیش از 3 سفر خارجی غیر زیارتی داشته باشند و افرادی که تسهیلات بانکی جمعاً 300 میلیون تومانی گرفته و در حال بازپرداخت اقساط باشند نیز مشمول نمی‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم