سرویس: غیر تولیدی 10:00 - چهارشنبه 02 بهمن 1398

۳۰۰ هزار خانوار اصفهانی متقاضی دریافت حمایت معیشتی شدند

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان از درخواست ۳۰۰ هزار خانوار اصفهانی برای دریافت حمایت معیشتی خبر داد و گفت: هنوز مشخص نیست با درخواست چه تعداد از این خانوارها موافقت شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن نیرومند صبح امروز درباره آخرین آمار از خانوارهای ثبت نام کننده اصفهانی برای دریافت حمایت معیشتی، اظهار داشت: تاکنون 300 هزار خانوار اصفهانی خواهان دریافت کمک حمایت معیشتی شده‌اند که مشخص نیست با درخواست چند نفر موافقت شده است.

وی افزود: کسانی که تا پایان مهلت اعلام شده در شب گذشته، ثبت کردند در صورت بررسی و مشمول طرح قرار گرفتن تا دهم بهمن که سومین مرحله پرداخت سبد حمایتی است نامشان در پرداختی‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه شرایط دریافت کمک معیشتی با یارانه ماهیانه متفاوت است، گفت: خانواده یک نفره با درآمد کل 4 میلیون تومان، خانواده 5 نفره اگر از 8 میلیون تومان افزایش پیدا نکند، خانواده‌هایی که به صورت همزمان واحد مسکونی، شغل و خودرو داشته باشند، خانوارهایی با املاک و مستغلات با ارزش 900 میلیون تومان در استان اصفهان، خانوارهایی که خودروی سواری آنها بیش از 300 میلیون تومان و یا خودروی عمومی آنها بیش از 400 میلیون تومان قیمت داشته باشد مشمول طرح نمی‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین کارفرمایانی که دارای بیش از 3 نفر بیمه پرداز باشند، خانوارهایی که بیش از 3 سفر خارجی غیر زیارتی داشته باشند و افرادی که تسهیلات بانکی جمعاً 300 میلیون تومانی گرفته و در حال بازپرداخت اقساط باشند نیز مشمول نمی‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.