سرویس: غیر تولیدی 09:23 - سه شنبه 01 بهمن 1398

بخش ویژه «شهید سلیمانی» به جشنواره شعر «روح‌الله» اضافه شد

دبیر علمی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر روح‌الله گفت: بخش ویژه با عنوان «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در جشنواره سراسری شعر روح‌الله برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس شاه‌زیدی، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر روح‌الله خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل استقبال شاعران از شانزدهمین جشنواره شعر روح‌الله مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 بهمن ماه 1398 تمدید شد.

وی افزود: با توجه به شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به جشنواره شعر روح‌الله با عنوان «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اضافه شد و شاعران می‌توانند اشعار خود را در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر علمی جشنواره شعر روح‌الله در ادامه به جایگاه شعر در فرهنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: استقبال هنرمندان از جشنواره‌های شعر بسیار ستودنی است و این به‌دلیل جایگاه این هنر متعالی در فرهنگ ما است.

گفتنی است هنرمندان می‌توانند آثار خود به دو طریق مراجعه به سایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان به‌آدرس isf.icpikw.ir و یا از طریق پست به آدرس اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س)، دبیرخانه جشنواره سالیانه شعر روح‌الله با کد پستی 8165633131 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.