سرویس: سیاسی 11:09 - سه شنبه 01 بهمن 1398

رسیدگی به خانواده شهدای حادثه هواپیما بااهمیت است

مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: ضرورت توجه به حقوق مردم در همه ابعاد و زمینه‌ها، وظیفه و رسالت همه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است که در خدمت به ملت و در خصوص رسیدگی به مصیبت‌زدگان و خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی وظیفه بسیار سنگین و با اهمیت است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مظاهری، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات با آیت الله مظاهری دیدار و گفت‌وگوکرد.

 آیت‌الله مظاهری در این دیدار با اشاره به حوادثی که طی هفته‌های اخیر پیش آمده است، این حوادث را درس‌آموز و عبرت‌انگیز دانست و تأکید کرد: صبر، بردباری، آگاهی و هوشیاری ملّت عظیم‌الشّأن ایران همواره تضمین‌کننده سرافرازی و سربلندی کشور و انقلاب بوده و خواهد بود و باید از خداوند متعال بخواهیم که با لطف و عنایت خود، این مصائب را جبران و ترمیم نموده و مشکلات را مرتفع نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: ضرورت توجه به حقوق مردم در همه ابعاد و زمینه‌ها، وظایف و رسالت همه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است که در خدمت به ملت و در خصوص رسیدگی به مصیبت‌زدگان و خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی وظیفه بسیار سنگین و با اهمیت است.

زعیم حوزه علمیه اصفهان همچنین در این دیدار از تلاش و فعالیت وزارت اطلاعات در تدبیر امور، تشکّر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.