سرویس: اجتماعی 22:03 - سه شنبه 01 بهمن 1398

کشف 30 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازتوقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل 30 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی خود از حمل و قاچاق فرآورده‌های نفتی به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی گسترده سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان شناسایی و متوقف کردند که در این عملیات طی بازرسی از خودروی 30 هزار لیتر فراورده نفتی یارانه‌ای که به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع حمل می‌شدند کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 820 میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: راننده خودرو این مقدار فراورده نفتی را در یکی از استان‌های هم‌جوار بارگیری کرده و قصد انتقال آن به یکی از استان‌های دیگر را داشت که با هوشیاری به موقع مأموران در انجام عمل خود ناکام شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی داده شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.