سرویس: غیر تولیدی 23:02 - سه شنبه 01 بهمن 1398

ارسال کمک‌های دانش‌آموزان اصفهانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

آئین سیل مهربانی جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان استان اصفهان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به صورت نمادین در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین روز از بهمن ماه 1398 آیین نمادین سیل مهربانی همکلاسی‌ها جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان استان اصفهان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.

در این برنامه اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که دی ماه سال جاری اتفاقات ناگواری در کشور رقم خورد گفت: سیل استان سیستان و بلوچستان نیز از جمله این اتفاقات بود که خرابی‌های زیادی بر جا گذاشت، و متأسفانه واحدهای آموزشی زیادی در آن استان به طور کلی تخریب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه ضمن تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان اصفهان در کمک به هم نوعان خود در مناطق سیل‌زده از تمام کسانی که در برپایی آیین سیل مهربانی همکلاسی‌ها سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.

 وی در ادامه گفت: هدایای دانش آموزان در نواحی و مناطق در حال جمع‌آوری است که ان شاء الله طی دو مرحله برای استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌گردد؛ اما همان‌طور که اطلاع دارید سیستان و بلوچستان استان بزرگ و پهناوری است و شاید این هدایا پاسخگوی تمام نیاز دانش آموزان این استان نباشد؛ اما خوشحالیم که امروز یک فرصت تربیتی خلق شده برای یک امر مهم و حائز اهمیت و آن نوع‌دوستی و خیرخواهی است.

اعتدادی با تأکید بر این موضوع که این آیین نوعی برنامه تربیتی است، افزود: در این زمینه یادگیری و یاددهی را مطابق با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین با هم تمرین می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سال گذشته استان اصفهان استان معین کمک‌رسانی به استان خوزستان بود و خوشبختانه دانش آموزان استان با تمام توان به میدان آمدند؛ امسال نیز قطعاً با همت دانش آموزان استان اصفهان این کمک‌رسانی به هم‌وطنانمان در استان سیستان و بلوچستان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.