سرویس: غیر تولیدی 13:04 - دوشنبه 30 دی 1398

کشف 300 میلیاردی کالای ساختمانی احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات هوشمندانه و ضربتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در کشف محموله بزرگ کالای ساختمانی احتکار شده به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و نظارت دقیق بر فعالیت انبارها، از احتکار محموله سنگینی از کالا و لوازم ساختمانی توسط یکی از عمده فروشان تأسیسات ساختمانی اطلاع پیدا کرده و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم طی هفته‌های گذشته به بهانه نامعلوم بودن قیمت کارخانجات از فروش کالا خودداری کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، محموله سنگینی از کالا و لوازم ساختمانی را در 6 سوله و یک منزل 3 طبقه نگهداری می‌کرد، گفت: در همین رابطه مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی یک عملیات هوشمندانه و ضربتی انبارهای نگهداری کالا را مورد بازرسی قرار دادند.

معصوم‌بیگی  بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اطلاعات سوله‌ها و موجودی آن‌ها در سامانه ثبت انبارها درج نشده در حالی که تمام انبارها حاوی مقادیر بسیار زیادی کالا و اجناس تأسیساتی و ساختمانی از انواع مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مقادیر زیادی پکیج و رادیاتور در بازرسی از این  انبارها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و این‌گونه اقلام در بازار نیز با کمبود مواجه شده موضوع احتکار کالا توسط متهم محرز و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمب تمامی انبارهای متعلق به وی اقدام شد.

وی ارزش محموله کالاهای ساختمانی احتکار شده را برابر اعلام کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

معصوم‌بیگی تأمین امنیت در تمام ابعاد زندگی مردم را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: به اخلالگران نظام ارزی، مفسدان اقتصادی و محتکران کالاهای اساسی هشدار می‌دهیم که مطمئن باشند پلیس با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه نمی‌دهد به طمع دست‌یابی به منافع شخصی از شرایط اقتصادی کشور سوءاستفاده کرده و مردم را در تنگنا قرار دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.