سرویس: اجتماعی 15:50 - یکشنبه 29 دی 1398

7 واحد صنفی نت سرای متخلف در اصفهان پلمپ شدند

 رئيس پليس امنيت عمومي استان از پلمپ 7 واحد صنفی نت سرای متخلف در راستای اجراي طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي نت سرا و کافي نت ها در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “محمد حسن اسماعيلي” در تشريح اين خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي نت سراها و کافي نت ها را در شهر اصفهان به اجرا گذاشتند.

وي اظهار داشت: ماموران در این طرح از 265 واحد صنفي بازديد كردند که در نهایت تعداد 7 واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه متخلف شناخته شده و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمپ و جلوگیری از ادامه فعالیت آن ها اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صدور اخطاریه پلمپ برای 43 واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: در همین رابطه از متصدیان 54 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم اجرای موارد مربوطه در موعد مقرر با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

اين مقام انتظامي بیان کرد: اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي، به صورت مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار دارد و از عموم شهروندان نیز می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متصدیان واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 مركز فوريت هاي پليسي به کارشناسان ما اطلاع دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.