سرویس: اجتماعی 11:46 - یکشنبه 29 دی 1398

دستگيري اعضاي باند سارقان اماكن خصوصي با 53 فقره سرقت در ” كاشان “

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان از دستگيري اعضاي باند3 نفره سارقان اماكن خصوصي و اعتراف آنان به 53 فقره سرقت در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی خبر داد .

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “علي قرباني”  با اعلام اين خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي اعلام وقوع چندين فقره سرقت از منازل نيمه ساز و باغ هاي حاشيه اي شهر كاشان ، مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان کاشان قرار گرفت.

وي با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود دریافتند سارقان با شناسايي منازل نيمه ساز و باغات و اطلاع از خالي بودن آن ها ، اقدام به سرقت اموال درون آن ها کردند اظهار داشت: ماموران با انجام يك سري اقدامات فني و پليسي موفق شدند هویت 3 نفر از کسانی که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طي هماهنگي با مقام قضائي و در يك عمليات غافلگيرانه و ضربتی متهمان رادر مخفیگاهشان دستگير كردند .

سرهنگ ” قرباني ” تصريح كرد : سارقان که در ابتدا منكر هرگونه سرقتی بودند اما در مواجهه با مدارك و مستندات ماموران ، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و به 49 فقره سرقت از منازل نيمه ساز و 4 فقره سرقت سيم برق در سطح شهر كاشان اقرار کردند.

وی  با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهان مقادير زيادي لوازم سرقتي منزل كشف و ضبط شده است اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان پرونده تشكيل و دستگیر شدگان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

سرپرست فرماندهي انتظامي كاشان در پايان خاطرنشان كرد : به شهروندان توصیه می کنیم برای پیشگیری از سرقت اماكن خصوصي و منازل نيمه ساز خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كرده و حتما نگهبانان مطمئن و قابل اعتماد را بكارگيري و هرگونه موارد مشكوك را در اسرع وقت از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.