سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:40 - جمعه 26 اردیبهشت 1393

دستور ویژه استاندار اصفهان برای احداث بندر خشک اقتصادی

استاندار اصفهان گفت: اصفهان از ابزارها و امکانات خوبی نسبت به سایر استان‌ها برای احداث بندر خشک برخوردار است و این پروژه باید با قوت پیگیری شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه‌ای که پیرامون احداث بندر خشک در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجوز ایجاد بندر خشک در اصفهان صادر شده است باید در این مسیر قدم‌های مهمی برداشته شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ساخت بندر خشک در اصفهان با توجه به شرایط منطقه‌ای و اقتصادی استان، می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال در منطقه و استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه این موضوع باید به صورت جدی‌تر و منسجم‌تر پیگیری شود، افزود: با توجه به وجود رقبای دیگر در این عرصه باید به صورت محکم‌تر و با سرعت بیشتر عمل کنیم.

زرگرپور افزود: احداث بندر خشک تأثیر اقتصادی عظیمی را در کل کشور خواهد داشت و شکوفایی خوبی را می‌تواند در منطقه اصفهان به خصوص در شرق استان داشته باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ابزارها و امکانات خوبی نسبت به سایر استان‌ها در احداث بندر خشک برخوردار است، تاکید کرد: این پروژه باید با قوت پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه مشاوران احداث این بندر باید در اسرع وقت انتخاب شوند، خاطرنشان کرد: بحث سرمایه‌گذار و همچنین تعیین محل دقیق احداث این بندر باید با جدیت دنبال شود.

زرگرپور در پایان معاونت عمرانی استانداری را مسئول پیگیری اقدامات اجرایی این پروژه اعلام کرد.

ا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.