اصفهان شرق

دهه فجر دهه بصیرت افزایی مردم نسبت به انقلاب است

کدخبر: 192125
1398/10/28 در ساعت 14:23

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد علی احمدی صبح شنبه در جلسه تودیع و معارفه ریاست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فرمانداری اردستان اظهار داشت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین با اشاره به آیات قرآن باید کسانی که سرتا پای وجودشان استقامت است یادآوری ایام الله انجام شود.

وی افزود: آیات خداوند کلام خداوند بوده و نشانه‌هایی است بر ای ادامه راه و مکتبی که در آن قرار داریم بر این اساس نباید زیر بار طاغوت و مستکبرین برویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی در ۲۲ بهمن از دست ۴۰ هزار مستشار خارجی نجات پیدا کرد و از بند طاغوت رهایی یافت.

وی ابراز داشت: همه باید در برگزاری ایام الله نقش به سزایی داشته باشند و این عزم برای برگزاری مراسمها همیشه وجود داشته اما به جهت یک هماهنگی منسجم شورای هماهنگی از سال ۵۹ به وجود آمد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بستر تمامی مراسم‌ها را ایجاد می‌کند

احمدی بیان داشت: یوم الله در کشور ایران از ۱۲ فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و شورای هماهنگی بستر برگزاری مراسم ها را ایجاد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در بزرگداشت ایام الله، شورای هماهنگی با ایده‌های جمعی برنامه‌ها را برگزار و در فتنه‌ها و آشوب‌ها با برگزاری راهپیمایی و جلسات آن را خنثی می‌کند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در مراسم های شهید سلیمانی در اصفهان کمتر از مراسم های روز قدس نبود و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه باید این روز به عنوان یک یوم الله در تاریخ ثبت شود.

احمدی افزود: دهه فجر باید دهه بصیرت افزایی مردم به انقلاب باشد و یکی از عنصرهایی که می‌تواند در مراسم ها مردم را دعوت به همکاری کند رسانه‌ها هستند.

در پایان این جلسه برادر محمد جواد شفیعی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان منصوب و از زحمات برادر محسن زائری تقدیر شد.

مهر