اصفهان شرق

رشادت‌ سردار سلیمانی صهیونیست‌ها را به هراس انداخت

کدخبر: 192110
1398/10/28 در ساعت 09:16

به گزارش اصفهان شرق؛ عبدالفتاح اهوازیان در مراسم پاسداشت شهدا و جانباختگان حوادث اخیر در فریدونشهر، اظهار کرد: سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی به ویژه عملیات کربلای ۵ خالصانه درخشید و پس از انتصاب به سمت فرماندهی نیروی قدس، خطوط دفاعی را به خانه دشمن یعنی آن سوی مرزها برد.

وی گفت: رشادت‌ و مبارزات سردار سلیمانی در فلسطین و غزه به حدی رسید که صهیونیست‌ها با آن هیمنه و پشتیبانی قدرتی به هراس افتادند.

اهوازیان افزود: با مدیریت سردار سلیمانی جوانان غزه امروز موشک و پهپاد می‌سازند، بدون بودجه با کمک مدافعان حرم ایرانی و فلسطینی تونل ساختند، جوان غزه‌ای را به مدافع حرم حضرت زینب(س) فراخواند.

وی گفت: اگر روزی جوانان ایران ناو آمریکایی را به تصرف گرفتند بدانید در مکتب سردار سلیمانی درس آموختند، این شهید والامقام در بین جوانان ممالک اسلامی فرهنگ «ما می‌توانیم» یاد داد.

اهوازیان با اشاره به صداقت و ساده زیستی و نداشتن تکبر و غرور سردار سلیمانی، گفت: محبت این شهید والامقام در قلب ملت‌های جهان جای گرفته است.

وی گفت: در سیل خوزستان سردار سلیمانی با هلی کوپتر برای مردم غذا تأمین می‌کرد و خدمات جهادی و خلوص نیت این شهید والامقام در خوزستان به جایی رسید که عده‌ای که به داعش پیوسته بودند، برگشتند.

اهوازیان گفت: سردار سلیمانی با شهادتش خاورمیانه را تحت تأثیر قرار داد، همانگونه که با شهادت اباعبدالله الحسین(ع) ولایت و اسلام زنده ماند، سردار سلیمانی نیز در عراق شهید شد تا نهضت مدافع حرم در تاریخ جهان ماندگار شود.

وی گفت: آمریکایی‌ها در عراق با فتنه گری ناامنی ایجاد کردند و عامل شهادت ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی شدند، آمریکایی‌ها در ایران نیز قصد فتنه انگیزی داشتند منتها با هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی شد.

اهوازیان با انتقاد از صدا و سیما در دعوت نکردن از همرزمان سردار سلیمانی و اینکه از یک فرد اصلاح طلب فتنه گر برای تشریح شخصیت سردار سلیمانی دعوت کردند، گفت: انتصاب سردار اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس بهترین گزینه بود.

وی با تأکید براینکه در انتخابات احزاب بازی را باید کنار بگذارید، ما باید متکی به ولایت باشیم و زمینه فعالیت جوانان مومن و انقلابی را فراهم کنیم، گفت: مجلس رأس امور است، مجلسی که نمی‌داند قیمت بنزین گران شده است تحت امور است.

اهوازیان گفت: کاندیدایی که با پول می‌خواهد رأی بخرد نماینده مردم نیست، در انتخاب کاندیداهای مجلس به زندگی و رفتار و کردار و مردمی بودن آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام/فارس