سرویس: غیر تولیدی 08:14 - شنبه 28 دی 1398

مهلت ثبت‌نام در جشنواره اختراع و نوآوری خیام تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی اختراع و نوآوری خیام تا تاریخ 11 بهمن ماه 1398 تمدید شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی اختراع و نوآوری خیام با توجه به درخواست‌های مکرر دانش‌آموزان و دانشجویان و همزمانی مهلت ثبت‌نام با امتحانات آنها، تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه امسال تمدید شد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی اختراع و نوآوری خیام، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه جاری تمدید شد و نظر به دو مرحله‌ای بودن ثبت نام و تغییر در تاریخ ثبت نام مرحله دوم این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جشنواره بین‌المللی اختراع و نوآوری خیام در مقاطع دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد در بخش ایده، اختراع و نوآوری در ۹ کارگروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک، زیست فناوری و پزشکی و داروسازی، نانو و شیمی و پلیمر، متالوژی و صنایع، عمران و معماری و ساختمان، مهندسی پزشکی، کشاورزی، فناوری های اقتصاد و هوشمندسازی با حضور نمایندگان سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و مخترعان بیش از ۲۷ کشور جهان در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه ۹۸ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

بنابر گفته مسؤولان جشنواره از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره به ترویج علم در کشور و تشویق نسل های مختلف به کسب علم و پرورش استعدادها براساس تعامل با دیگر کشورهای جهان و استفاده از ظرفیت‌های علمی آنها با مرجعیت مراجعات به کشور ایران و جلوگیری از خروج نخبگان برای شرکت در جشنواره بین المللی است.

در این دوره از رویداد بیش از ۲۳ میلیارد تومان در جهت حمایت از مخترعان و نخبگان جوایز و تسهیلات اختصاص داده شده که برخی از جوایز عبارت است از:

تسهیلات مالی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال برای هر نفر

۲۶ جایزه نقدی تا سقف ۵۰ میلیون ریال

تسهیلات کلان کم بهره ویژه تجاری سازی

استقرار در مراکز رشد استان‌ها به صورت رایگان با حمایت مادی و معنوی

تسهیلات کسر خدمت سربازی

مدال طلا، نقره و برنز

جوایز ویژه سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA)

جوایز دانش و نوآوری توسط Prof.Andrei Victor SANDU

جوایز بهترین اختراع زنان و بهترین خلا قیت توسط TUMMIAD

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به سایت www.khayyamfestival.com در قسمت ثبت‌نام با ایجاد حساب کاربری و تکمیل فرم‌های مربوطه طرح مورد نظر را در این جشنواره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.