سرویس: غیر تولیدی 10:42 - شنبه 28 دی 1398

دستگیری اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی و کشف ۵۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی قربانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ های حاشیه‌ای در شهر کاشان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان با شناسایی منازل نیمه‌ساز و باغات و اطمینان از خالی بودن آن‌ها، اقدام به سرقت اموال می‌کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران تاکنون به ۴۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز و ۴ مورد سرقت سیم برق در شهر کاشان  اعتراف کرده‌اند.

قربانی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال سرقتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان خاطر نشان کرد: اماکن خصوصی خود و باغ های حاشیه شهر و منازل نیمه ساز را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتما نگهبان‌های مطمئن و قابل اعتماد را به کارگیری کنید و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.