سرویس: اقتصادی 17:19 - دوشنبه 23 دی 1398

افزایش کیفیت نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی اصفهان در شرایط نامطلوب اقتصادی

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در حالی برگزار می‌شود که نسبت به دوره قبل و در شرایط نامطلوب اقتصادی، افزایش کمی و کیفی قابل توجهی را تجربه کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛  این نمایشگاه که طی روزهای 24 تا 27 دی‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود، میزبان 95 شرکت از هشت استان تهران، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین و قم خواهد بود.

بسیاری از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تولیدکننده و واردکننده سیستم‌های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، تاسیسات صنعتی ساختمان، انواع تجهیزات ساختمان، دستگاه‌های تصفیه آب و پمپ‌های آب و لوله و اتصالات هستند که به ارائه توانمندی‌ها، محصولات، کالاها و خدمات خود می‌پردازند.

همچنین یک شرکت از کشور چین در این نمایشگاه حضور یافته است.

بر اساس آمار مقایسه‌ای موجود، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در سال جاری 35 درصد از نظر تعداد مشارکت‌کنندگان و 52 درصد از نظر مساحت تحت پوشش نسبت به دوره قبل برتری خواهد داشت.

نمایشگاه سال گذشته در 4500 مترمربع برگزار شد که این میزان در سال جاری به بیش از 9 هزار مترمربع رسیده است؛ همچنین سال گذشته 70 مشارکت‌کننده در نمایشگاه حاضر بودند که این میزان در سال جاری به 95 مشارکت‌کننده افزایش یافته است.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 15 تا 21 روزهای برگزاری، به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.