سرویس: اجتماعی 11:11 - چهارشنبه 25 دی 1398

تصادف 3 خودرو با 2کشته و يک مجروح در اصفهان

رئیس پلیس راه استان از تصادف 3 خودروی برليانس ،وانت مزدا و کاميون بنزبا یکدیگر وفوت 2 نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “حسين پورقيصري” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي اعلام یک مورد تصادف يك دستگاه سواري برليانس با وانت مزدا و کاميون بنز در محور “کاشان-قم” بلافاصله ماموران پليس راه به همراه نيروهاي امدادي در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه سواري برليانس به علت انحراف به چپ با وانت مزدا و در نهايت با کاميون بنز برخورد مي کند كه متاسفانه در اين حادثه راننده و سرنشين سواري برليانس در دم فوت و راننده وانت نيز مجروح مي شود.

رئیس پلیس راه اصفهان خاطر نشان کرد: برابر ماده 119آيين نامه راهنمايي و رانندگي در راه‌هايي که خط ‌کشي شده، وسايل نقليه بايد در مسير بين خطوط حرکت کنند و از آن خارج نشوند و در صورت نياز به خروج و تغيير خط حرکت، احتياط کامل را کرده و ابتدا با استفاده از چراغ راهنما و يا با دادن علامت، رانندگان وسايل نقليه ديگر را از قصد خود آگاه سازند و سپس با رعايت حق تقدم عبور وسايل نقليه‌اي که در خطوط کناري در حرکت هستند وارد خط‌هاي عبور ديگر شوند تا ان شاءالله شاهد وقوع چنين حوادث ناگواري نباشيم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.