سرویس: اجتماعی 15:33 - چهارشنبه 25 دی 1398

فرشته نجات راننده کامیون

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از نجات جان راننده کامیونی که به دلیل نشت گاز پیک نیک دچار گازگرفتگی شده بود ، توسط ماموران گشت انتظامی کلانتری 30 “محمدآباد” خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 30 “محمدآباد” ،ساعت 4 و 15 دقیقه بامداد در حال گشت زنی بودند که متوجه می شوند شیشه های کامیونی که کنار جاده توقف کرده بخار گرفته و برای بررسی موضوع وارد عمل می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اینکه ماموران چندین بار راننده را صدا زدند و او پاسخگو نبود و در خواب عمیق فرو رفته بود بلافاصله درب خودرو را باز کردند و متوجه بوی شدید گاز در کابین کامیون شدند.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: گشت انتظامی بلافاصله راننده خودرو را به اورژانس منتقل کردند که بحمدالله پس از اقدامات درمانی این فرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد راننده خودرو برای گرم کردن خود پیک نیک را روشن می کند و به خواب می رود که پتو با پیک نیک برخورد می کند و باعث خاموش شدن آن و پخش شدن گاز مونوکسیدکربن در فضا می شود.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به اينکه این بار هم ماموران پلیس توانستند فرشته نجات انسانی شوند و پدری را به آغوش خانواده اش بازگردانند خاطر نشان کرد: پلیس بارها در رابطه با قاتل خاموش هشدار داده که امید است رانندگان عزیز از روشن کردن پیک نیک در کابین خودرو اکیدا خودداری و خودروی خود را به بخاری ها درجا مجهز کنند تا ان شاءالله شاهد داغ دار شدن خانواده ای نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.