سرویس: غیر تولیدی 14:03 - جمعه 20 دی 1398

اجرای طرح با یادگاران به پاسداشت شهید سردارسپهبد “قاسم سلیمانی” در اصفهان

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح “با یادگاران” در شهر اصفهان و شهرستان های این استان گفت: هدف از اجرای مرحله دوم این طرح بزرگداشت شهید سردارسپهبد “قاسم سلیمانی” سید شهدای محور مقاومت می باشد که این طرح نیز به نام این شهید عزیز نامگذاری شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “محسن عقیلی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: طرح “با یادگاران” برای اولین بار در اول مهر ماه امسال با تدبیر سردار “معصوم بیگی” فرماندهان انتظامی استان اصفهان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و وطن در شهر اصفهان آغاز شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و خدمت رسانی به خانواده آنها و علی الخصوص فرزندان این عزیزان و همراهی و بدرقه فرزندان توسط فرماندهان انتظامی تا محل تحصیل می باشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: امروز در استان اصفهان، دومین مرحله این طرح اجرا و یادگاران عزیز شهدا از منزل تا مدرسه توسط فرماندهان و مسئولان انتظامی استان همراهی شدند و این افتخار نصیب بنده شد تا “محمد مهدی خیزاب” و “سید پارسا حسینی”  فرزندان شهیدان “خیزاب” و “حسینی” از شهدای عزیز مدافع حرم را تا محل تحصیل همراهی کنم.

سرهنگ عقیلی با اشاره به اینکه در 24 شهرستان دیگر این استان فرزندان شهدا توسط فرماندهان و مسئولان انتظامی تا مدرسه همراهی شدند اظهار داشت: هدف از اجرای دومین مرحله طرح با یادگاران را ، بزرگداشت شهید سردار سپهبد “قاسم سلیمانی” سید شهدای محور مقاومت و همرزمان این شهید والامقام عنوان کرد.

وی از توجه ویژه فرماندهان انتظامی به خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها خبر داد و افزود: سردار “معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز توجه ویژه ای به خانواده این عزیزان دارند و با ابتکار عمل او بود که طرح “با یادگاران “در استان اصفهان برای اولین بار اجرایی شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مرحله دوم طرح با یادگاران به نام شهید سردار سپهبد “قاسم سلیمانی” نام گذاری شده است که امید است یاد و نام این شهید عزیز در خاطره همه ما بماند و بتوانیم ادامه دهنده راه همه شهدای گرانقدر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.