سرویس: غیر تولیدی 17:01 - جمعه 20 دی 1398

83 توقیف یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در “سميرم”

 فرمانده انتظامي شهرستان سميرم از توقيف محموله ای از انواع کالاهاي خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگيري 3 نفر در عمليات ضربتی ماموران اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ فرمانده انتظامي شهرستان سميرم از توقيف محموله ای از انواع کالاهاي خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگيري 3 نفر در عمليات ضربتی ماموران اين فرماندهي خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقاني با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ايست و بازرسي شهيد “رئيسيان” فرماندهي انتظامي شهرستان سميرم با اشراف اطلاعاتی خود از انتقال محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به وسیله 3 دستگاه خودرو سواري مطلع بلا فاصله در یک اقدام ضربتی هر 3 خودرو را متوقف کردند.

وي افزود: پس از متوقف شدن خودروها ماموران طي هماهنگي با مقام قضائي از آنان بازرسي به عمل آوردند که در نتيجه اين عمليات تعداد 24 دستگاه انواع لوازم خانگي ، 22 قوطي پودر و 200 عدد کپسول نيرو زا و 745 ثوب پوشاک خارجی که همگی فاقد مجوز قانونی و به صورت قاچاق بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم با بيان اينکه ارزش اين محموله ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک و نیم میلیارد ریال اعلام شده از دستگیری 3 فرد متخلف خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.