سرویس: غیر تولیدی 13:33 - سه شنبه 24 دی 1398

فرمانده سپاه استان اصفهان با خانواده شهید امیر اشرفی دیدار کرد‌

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با خانواده شهید امیر اشرفی از شهدای سانحه سقوط هواپیما در تهران دیدار کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با خانواده شهید امیر اشرفی از شهدای سانحه سقوط هواپیما در تهران بازدید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی و سردار مجتبی فدا در این دیدار ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه برای خانواده این شهید گرانقدر از خداوند متعال طلب صبر و مغفرت کردند و با اعضای خانواده این شهید بزرگوار ابراز همدری کردند.

سردار مجتبی فدا در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا ابعاد این سانحه که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح مشخص شود و همه تلاش سپاه پاسداران بر این است که مردم در آرامش و رفاه زندگی کنند و از همه ظرفیت‌های خود در این راه استفاده می‌کند.

پدر شهید امیر اشرفی با بیان این‌که امیر در جملات پایانی خود قبل از سفر به کشور سوئیس از آمادگی همه جانبه خود برای دفاع از خاک و ناموس کشورش صحبت کرده است، گفت: امیر قبل از سفر به سوئیس در مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی در تهران شرکت کرد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.