اصفهان شرق

ماجرای تجمع اعتراضی دیشب مردم اصفهان چه بود؟ / از سوختن پرچم روباه پیر تا پوشک برای سفیر بزدل + تصاویر و فیلم ها

کدخبر: 191759
1398/10/23 در ساعت 07:38

به گزارش اصفهان شرق؛ اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاد فراز و نشیب های زیادی در رسانه ها به وجود آورد. مردم پس داغ سننگین شهادت سپهبد سلیمانی خبر سقوط هواپیمای اوکراینی را شنیدند؛ خبری که فرصتی شد برای رسانه و چهره های منحوس غربی تا بار دیگر موج سواری کنند و یا به قول خودمان ار آب گل آلود ماهی بگیرند. اما مردم خوب می دانند که حساب های این چنینی را از هم جدا کنند. شب گذشته حدود ساعت 21 بود که مردم رفته رفته در میدان انقلاب اصفهان تجمع کردند.

هر دقیقه ای که می گذشت بر جمعیت مردم اضافه می شد تا این که بسیاری حرف های خود را با پلاکاردهای دست گرفته می زدند.

یکی از مهم ترین خواسته ها و صحبت های مردم در شب گذشته اخراج قاطعانه سفیر بریتانیا بود. چرا که او در تجمع تهران برای دقایقی دستگیر شد و این که آن جا چه می کرده جای بسی سوال است. واکنش جالبی هم در میان مردم از ترس و وحشت این سفیر در هنگام دستگیری دیده شد و فردی پوشکی در دست داشت.

شعارهای مردم با صدای رسا شروع شد و خواسته های خود را بیان کردند.

مردم شعارهایی مانند برادر سپاهی حمایت ، حمایت – سفیر روباه پیر اخراج باید گردد – فرصت طلب حیا کن ، مملکتو رها کن – لاشخورای فتنه گر ،دشمن ما آمریکاست سر می دادند و قدمی از خواسته های خود عقب نشنینی نکردند. مردم اصفهان مقاومت خود در برابر سوءاستفاده های رسانه ای و جریان سازی های دشمن را نشان دادند و محکم مقابل این حرکات مشکوک ایستادند.

این تجمع پرشور مانند بسیاری از خروش های انقلابی دیگر در کارنامه بصیرت ملت برای همیشه ثبت شد.

صاحب نیوز