سرویس: سیاسی 15:15 - جمعه 20 دی 1398

دختر سردار سلیمانی؛

هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند

امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند.

به گزارش اصفهان شرق، “زینب سلیمانی” ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان خطاب به مردم اظهار کرد: بابت حماسه حسینی که در تشییع پیکر پدرم آفریدید، تشکر می کنم و به نوبه خود و خانواده ام به خانواده کسانی که در حادثه مراسم تشییع مصیبت دیده اند، تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم مصیبتی عظیم و جبران ناپذیر است اما بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم تصریح کرد:

پدر شهیدم تمام جهاد و وظیفه اش را در راه ولایتمداری می دید و توصیه اش به ما ماندن در راه ولایت و خط رهبری بود.

زینب سلیمانی بیان کرد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید سردار سلیمانی در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم سراسر دنیا داشت.

دختر سپهبدشهید سلیمانی گفت: امریکا با ترور پدرم بزرگ ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی خواهان و جوانان سراسر دنیا را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

وی افزود: پدرم به مانند شیشه عطری می ماند که با شکستن آن رایحه خوشش در سراسر دنیا پیچید.

زینب سلیمانی تصریح کرد: در همه حال و همیشه توسل پدرم به عمه سادات بود که چگونه در همه حال پیام کربلا را اعلام کرد.

وی افزود: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

دختر سردارشهید سلیمانی گفت: من به عنوان کوچک ترین فرزند حاج قاسم، قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخوهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می کنم.

وی تصریح کرد: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند و شما تا آخر عمر بتریسید و منتظر ما باشید.

سلیمانی بیان کرد: انتقام زمانی برای ما معنی می دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

زینب سلیمانی فرزند شهیدسپهبد سلیمانی در این مراسم متن پیام عربی خود را خطاب به جبهه مقاومت نیز قرائت کرد.

ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.