سرویس: اخبار شهرستان 20:28 - چهارشنبه 18 دی 1398

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

سردار سلیمانی ظرفیت جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام را تقویت کرد/ خون حاج قاسم وحدت ساز شد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: خون سردار شهید سلیمانی، وحدت بین ملت ایران و عراق را به دنبال داشت و چنان حرکتی را ایجاد کرد که فرقی میان شهدای ایرانی و عراقی نبود و فصل جدیدی ایجاد شد؛ همچنان که خروج نیروهای آمریکایی در عراق به تصویب رسید.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در شهر زیار به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار رشید اسلام، اظهار کرد: سردار سلیمانی، سپه‌سالار عشق و فرمانده دلها بود و با اخلاص و شجاعت، بدون اینکه یک روز پشت میز بنشیند برای سربلندی نظام و اسلام از صحنه های دفاع مقدس تا کنون، تلاش و مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به فعالیت های خطیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، افزود: عملکرد مطلوب حاج قاسم از 22 سالگی تا زمان شهادتشان، چنان ضرب شصتی به دشمنان نشان داد که آوازه اش در منطقه پیچید و تمام نقشه های آمریکا را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی، فرماندهی سپاه قدس را به عهده گرفت، آمریکایی ها به دنبال مقدمه چینی برای حضور در افغانستان بودند و در قدم دوم عراق را اشغال کردند ولی با درایت حاج قاسم، در عراق گیر کردند؛ در صورتی که به دنبال ایجاد دولت های حلقه به گوش در کشورهای منطقه بودند.

سردار فدا با اشاره به اینکه دشمن حدود 90 درصد خاک سوریه را اشغال کرد، گفت: اگر حاج قاسم نبود، دشمن همچنان از خاکریز سوریه عبور کرده و به دیگر کشورهای منطقه رسیده بودند ولی درایت و شجاعت و همچنین تدبیر سردار سلیمانی بود که اجازه نداد داعش از پشت دروازه های سامرا و کاظمین عبور کند و همگی شاهد بودید که با اقتدار در پشت تریبون اعلام کرد که بنده به عنوان سرباز ولایت می گویم که سه ماه دیگر پایان داعش رقم می خورد.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال دولت سازی در عراق و دیگر کشورهای منطقه بود ولی زمانی که نتوانست به هدفش برسد به سمت ملت سازی حرکت کرد ولی سردار سلیمانی این توطئه را در نطفه خفه کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز امنیت اسرائیل به برکت شهدای مدافع حرم و مقاومت به خطر افتاده است، خاطرنشان کرد: حاج قاسم ظرفیت جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام را تقویت و ظرفیت خفته ملت های آزاده منطقه را بیدار کرد و همچنین روحیه استکبار ستیزی را در دل مردم منطقه به وجود آورد.

وی ضمن تاکید بر اینکه خون حاج قاسم، وحدت ملی و حضور همه جانبه مردم در دفاع از نظام، ولایت و جبهه مقاومت را به دنبال داشت، ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی، چنان ظرفیتی را در دل منطقه ایجاد کرد که مسلمانان یمنی با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

سردار فدا گفت: خون سردار شهید سلیمانی، وحدت بین ملت ایران و عراق را به دنبال داشت و چنان حرکتی را ایجاد کرد که فرقی میان شهدای ایرانی و عراقی نبود و فصل جدیدی ایجاد شد؛ همچنان که خروج نیروهای آمریکایی در عراق به تصویب رسید.

وی با اشاره به سیلی سپاه به آمریکا، اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و داشتن رهبری مدیر و توانمند و همچنین آمادگی نیروهای مسلح، شب گذشته اولین ضربه ایران به آمریکا وارد شد و نشان دادیم که دوران بزن درو تمام شده و هر کشوری بخواهد ضربه ای به ایران وارد کند، حتما باید منتظر پاسخ باشد و انتقام نهایی ما خارج کردن آمریکا از چارچوب منطقه خلیج فارس و منطقه است.

انتهای پیام/ زهرا شجاعی

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.