سرویس: غیر تولیدی 12:12 - چهارشنبه 18 دی 1398

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا با ترور سردار شهید سلیمانی احمقانه‌ترین اقدام را انجام داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با ترور سردار شهید قاسم سلیمانی احمقانه ترین اقدام را انجام داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری شامگاه سه شنبه در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد زیارت حضرت حبیب ابن موسی (ع) کاشان برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک فرد متواضع و با اخلاص بود و در نهایت مزد اخلاص خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

وی با اشاره به برخی از خصوصیات شیعیان واقعی حضرت علی (ع) ابراز داشت: شهید سلیمانی نمونه‌ای کامل از یک شیعه واقعی بود که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به مردم و اعتلای اسلام خرج کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی متواضع و بی ادعا بود، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های سردار سلیمانی برای کمک و خدمت به سیل زدگان و زلزله زدگان نمونه‌ای بارز از همنوع دوستی این مجاهد بزرگ اسلام بود.

وی اطاعت محض شهید سلیمانی از ولایت فقیه را یکی از برجسته‌ترین خصوصیات او دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با اخلاق و منش و رفتار خود توانست قلب‌های زیادی را به خود معطوف کند و همانطور که همه دنیا دید در تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار و دیگر همرزمانش ملت ایران سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام ناطق نوری با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی در مبارزه با داعش اذعان داشت: اگر شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان او نبودند حالا ما باید در مرزهای خودمان و شاید در داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم.

صهیونیست‌ها دشمن درجه یک ما هستند

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها دشمن درجه یک ما هستند، بیان داشت: دولت و دولتمردان آمریکا توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شوند و به وسیله پول و ثروت آنها به قدرت می رسند و این در حالی است که موجودیت صهیونیست‌ها بر مبنای اشغال و جنایت بنا شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فتنه ایجاد شده توسط آمریکا و جبهه استکبار و مرتجعین منطقه‌ای برای سرنگونی دولت قانونی سوریه افزود: در حالی که تمام دنیا خواستار برکناری دولت قانونی سوریه بود ایران از این دولت در مقابل تروریست‌ها حمایت کرد تا در نهایت شجره خبیثه داعش نابود شد.

سوریه پل ارتباطی بین ایران و لبنان بود

وی با بیان اینکه سوریه یک پل ارتباطی بین ایران و عراق است، تاکید کرد: استکبار می‌خواست با سرنگونی دولت قانونی سوریه این پل ارتباطی بین ایران و جبهه مقاومت را از بین ببرد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و دلاوری‌های رزمندگان در مبارزه با داعش این نقشه آنها نقش برآب شد.

حجت الاسلام ناطق نوری با اشاره به اینکه استکبار و آمریکا با خلق داعش قصد ایجاد ناامنی در منطقه را داشت، اظهار داشت: وجود امثال شهید سلیمانی و همرزمان دلیرش باعث شد که خط مقدم مبارزه با استکبار و مزدوران آن از مرزهای ایران به مرزهای رژیم اشغالگر قدس جابجا شود.

وی با بیان اینکه آمریکا با ترور شهید سلیمانی احمقانه ترین اقدام ممکن را انجام داد، ابراز داشت: آمریکا با ترور شهید سلیمانی ثابت کرد که به هیچکدام از معاهده‌های بین المللی پایبند نیست و بزرگترین تهدید برای امنیت جهان است.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.