سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:05 - پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393

ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت

از منتفی شدن کمپ آسیایی در اصفهان تا شاکی شدن جامعه وزنه برداری از بلاتکلیفی هیات

شاکی شدن جامعه وزنه برداری از طولانی شدن دوران بی رئیسی هیات و به تاخیر افتادن دوباره مجمع انتخاباتی هیات شنای استان اصفهان مهم ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در روزهای سپری شده بود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: یک بار دیگر پنج شنبه ای دیگر از راه رسید تا با بسته خبری ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت با شما همراه شده و نگاهی به مهم ترین اتفاقات ورزشی استان در روزهای سپری شده داشته باشیم.

*این نمد به درد کلاه نمی خورد
عصر چهارشنبه مراسم معارفه یحیی گل محمدی و نشست خبری سرمربی جدید ذوبی ها برگزار شد تا اصحاب رسانه سوالات خود را در خصوص حضور این مربی در اصفهان و برنامه هایش مطرح کنند.

برخی رقم بالاتر ذوب آهن در مقایسه با تیم نفت تهران را دلیل حضور گل محمدی بر روی نیمکت تیم اصفهانی عنوان کرده بودند اما گل محمدی این مساله را رد کرد.

دو روز قبل نیز باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رقم قرارداد گل محمدی ۷۰۰ میلیون است و افرادی که تلاش دارند این رقم را بالاتر جلوه بدهند، می خواهند از نمد فوتبال برای خود کلاه بسازند.

آذری

*سعد محمدی مداخله گر نیست، فقط عاشق است
از زمانی که یحیی گل محمدی هدایت تیم ذوب آهن را برعهده گرفته است، برخی ابهامات را در مورد انتخاب وی با نظر مستقیم دکتر سعد محمدی مدیر شرکت ذوب آهن صورت گرفته است.

این ابهامات زمانی به وجود آمد که در لیگ سیزدهم نیز مربیانی که بر روی نیمکت ذوب آهن نشستند، مدعی شدند با مدیر شرکت ذوب آهن مذاکره داشته اند اما مطرح شدن این مساله در نشست خبری ذوب آهن، واکنش شدید سعید آذری را به همراه داشت و وی در جواب گفت: همه فکر می‌کنند وی فردی مداخله‌گر در امور تیم است که این صحبت به هیچ عنوان صحیح نیست. وی تحت هیچ شرایطی در استقلال فکری و حیطه باشگاه دخالت نمی‌کند و این خلاف عدل است که چهره یک فرد عاشق را اینگونه جلوه دهیم.

حالا با این حساب باید سعد محمدی را مدیر صنعتی عاشق فوتبالی بدانیم که نه تنها مداخله گر نیست، بلکه هیچ تمایلی هم برای دخالت در امور باشگاه ذوب آهن ندارد.

آذری

*بلاتکلیفی وزنه برداری
بلاتکلیفی هیات وزنه برداری استان اصفهان صدای فعالان این رشته را درآورده است و این عده خواستار مشخص شدن تکلیف هیات هستند.

در حال حاضر بیش از یک سال از پایان دوران ریاست مرتضی سیف زاده در هیات وزنه برداری سپری می شود اما همچنان این هیات با سرپرست اداره می شود و خبری از برگزاری مجمع نیست، این در حالی است که سرپرست هیات نیز چهار ماهی است که برای استراحت و معالجه راهی استرالیا شده است.

دبیر هیات وزنه برداری استان اصفهان روز گذشته در گفت وگو با یکی از رسانه ها مدعی شد اداره ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه برداری در مورد این هیات کم کاری می کنند که هنوز زمانی را برای برگزاری مجمع اعلام نکرده اند.

وزنه برداری

*به تاخیر افتادن مجمع هیات شنا
بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان اصفهان انتخاب شده بود.

با این حال اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این باره اطلاع‌رسانی انجام نداده و به نظر می‌رسد مجمع به زمان دیگری موکول شده ‌که هنوز زمانی برای آن تعیین نشده است.

ثبت نام از کاندیداهای هیئت شنا در سال گذشته انجام شده و افرادی زیادی برای ریاست هیئت ثبت نام کرده‌اند که از این جمع می‌توان به مختاری رئیس سابق هیئت شنا، خلیلیان مدیر عامل باشگاه سپاهان و پارسی منش سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان اشاره کرد، البته چندین نفر از کارمندان اداره ورزش و جوانان نیز برای این هیات کاندیدا شده اند که به نظر می رسد مجبور به انصراف دادن می شوند.

شنا

*منتفی شدن برگزاری کمپ آسیایی در اصفهان
به پیشنهاد مسئول کمیته پیشرفت فدراسیون تنیس آسیا، قرار بود پیش از برگزاری تور زیر ۱۴ سال آسیا، اصفهان میزبان یک کمپ بین‌المللی شود اما در پی انصراف بسیاری از کشورهای آسیایی، برگزاری کمپ بین‌المللی زیر ۱۴ سال آسیا در اصفهان منتفی شد.

برای شرکت در این کمپ نامه‌نگاری‌هایی با ۱۵ کشور آسیایی صورت گرفته بود تا دو ورزشکار برتر دختر و پسر در رده سنی زیر ۱۴ سال را برای شرکت در این کمپ معرفی کنند اما به دلیل درگیر بودن ورزشکاران با امتحانات، بسیاری از کشورها از حضور در این کمپ انصراف دادند و در نهایت نیز برگزاری کمپ منتفی شد.

با وجود منتفی شدن برگزاری کمپ در اصفهان، میزبانی هفته نخست تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا همچنان به قوت خود باقی بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است.

تنیس

*بازگشت خوروش و بصیرت به سپاهان
پس ازتغییر سرپرست در باشگاه ذوب‌آهن، این بار نوبت به سپاهانی‌ها رسید تا رسول خوروش را یک بار دیگر به عنوان سرپرست این تیم انتخاب کنند.

خوروش که از بازیکنان سابق سپاهان محسوب می‌شود، در زمان مدیر عاملی علیرضا رحیمی به عنوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان منصوب شد اما در ابتدای لیگ سیزدهم از این مسئولیت کنار رفته و محمد فرامرزی جانشین وی شد.

حال یک بار دیگر خوروش با نظر مدیریت باشگاه سرپرستی تیم فوتبال سپاهان را برعهده گرفت و محمد فرامرزی نیز مدیر آکادمی و مشاور علمی باشگاه سپاهان شد. همچنین مجید بصیرت کاپیتان سابق سپاهان نیز که سال ها سرپرستی این تیم را برعهده داشت، به عنوان مربی به کادر فنی سپاهانی ها اضافه شد.

بصیرت

*همایش دوچرخه سواری و پا به رکاب شدن مسئولان
روز سه شنبه هفته جاری و همزمان با روز ولادت امام علی(ع) و روز پدر همایش بزرگ دوچرخه سواری در اصفهان برگزار شد که با استقبال قابل توجهی از سوی اصفهانی همراه شد.

برای برگزاری این همایش هماهنگی های لازم بین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون ورزش همگانی و فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفته بود تا شهر دوچرخه ها روز دلنشینی را تجربه کند.

در این همایش جمعی از مدیران ورزشی و شهری و روسای هیات های ورزشی نیز سر ذوق آمده و سوار بر دوچرخه همراه با شهروندان اصفهانی رکاب زدند.

همایش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.