اصفهان شرق

سردار سلیمانی مظهر شجاعت بود/ آمریکا با اقدام جنایتکارانه اخیر، گور خودش را کند

کدخبر: 191261
1398/10/18 در ساعت 10:47

سرهنگ جواد داستانی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، مالک اشتر امام خامنه ای مدظله العالی بودند و عمق خلوص، رشادت و شجاعت ایشان از حضور در جبهه های دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام، نزد هیچکس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)، شهادت سردار رشید اسلام را آغاز نابودی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار نامید و گفت: ترامپ، در شهادت سردار عزیزمان، گور خودش را کند و ایرانیان یک صدا و همبسته، خواهان انتقام سخت از این حمله جنایتکارانه هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما با ریختن خون بزرگ مرد سپاه، بیدارتر شدند، عنوان کرد: در شهادت سردار سلیمانی، دریایی از مردم غیور، قدرشناس و بابصیرت ایران و دیگر مردم جهان، در مراسم تشییع فرمانده غیور، حضور یافتند تا بار دیگر با حضورشان به دشمنان اعلام کنند که مردم پای نظام و ولایت ایستاده اند و در برابر تهدیدات دشمن، هیچ ترسی به خودشان راه نخواهند داد.

سرهنگ داستانی افزود: شهدا در زمان های حساس به داد ما رسیده اند و قطعا ثمره جوشش خون سردار رشید اسلام، چیزی جز آزادی قدس شریف و نابودی کامل استکبار نمی باشد و در این مسیر جوانان غیور کشور و علی الخصوص بسیجیان جان برکف، با الگو قرار دادن سردار شهید سلیمانی، گوش به فرمان ولایت در صحنه هستند.

وی نهضت مقاومت را قوی تر از گذشته خواند و گفت: استکبار جهانی هر روز ضعیف تر و نهضت مقاومت اسلامی روز به روز قوی تر شده و همرزمان شهید سردار سلیمانی، با تاسی از فرمانده شهیدشان، اجازه نخواهند داد، پرچم اسلام زمین بماند.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)، از برگزاری مراسم بزرگداشت در شهرها و روستاهای شرق شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: مردم همیشه در صحنه شرق اصفهان، از ساعت اولیه انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی، در حرکت های خودجوش، با برگزاری مراسم بزرگداشت، یاد و خاطر سردار رشید اسلام را گرامی داشتند زیرا سردار سلیمانی متعلق به همه ملت غیور ایران است و سال ها برای حفظ امنیت اسلام و کشور تلاش و مجاهدت کرد.

وی خاطرنشان کرد: شکوه حضور ملت عاشورایی در مراسم تشییع سردار سلیمانی، در اهواز تا تهران و امروز در کرمان، پیام زنده بودن یاد و خاطر شهدا در ذهن و قلب مردم را به گوش همه جهان رساند.