سرویس: غیر تولیدی 12:12 - دوشنبه 16 دی 1398

حجت الاسلام ماندگاری: “انتقام سخت” خواب را از چشم دشمنان ربوده است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عنوان انتقام سخت خواب را از چشم دشمنان ربوده است گفت: پیام شهید سپهبد سلیمانی و ابوالمهندس این است که وعده خدا حق است و اگر انسان بندگی کند خداوند سلطنت عالم را به او خواهد داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در مراسم بزرگداشت شهادت سرداران رشید اسلام که شامگاه یکشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: پیام شهید سپهبد سلیمانی و ابوالمهندس این است که وعده خدا حق است و اگر انسان بندگی کند خداوند سلطنت عالم را به او خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از شهرت فراری بودند اما خداوند معرف آن‌ها در دنیا شد و محبوب قلوب شدند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عاشق روضه اهل‌بیت(ع) و حضرت زهرا سلام‌الله و اهل بکاء و اشک و توسل بود.

ماندگاری عنوان کرد: این شهدا در پیروی از مکتب فاطمی در زندگی خود بهره‌های بسیاری بردند و عزت و عظمت الهی در حق آنان نمونه بارز این مسئله است چرا که دل هر آزاده‌ای در جهان برای شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی شکست.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابوالمهندس آتش فتنه‌ها از بین رفت و قلوب مردم ایران و عراق به هم نزدیک شد بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس مردان خدا بودند و خداوند نیز برکت و قدرت خود را نشان داد.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: شهید سپهبد سلیمانی با شهادتش برکات بی‌نظیری به‌جای گذاشت، سپهبد حاج قاسم و ابومهدی بیش از چهل سال مجاهدت کردند و مدال شهادت و مزد مجاهدت خود را دریافت کردند.

ماندگاری گفت: مسئولان گول واسطه‌ها و پیام‌های اجانب را نخورند، عنوان انتقام سخت خواب را از چشم دشمنان ربوده و خون این عزیزان مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل و وقوع ظهور امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عبد واقعی خدا و بنده مخلص و خدمتگزار واقعی مردم بود، خاطرنشان کرد: پیام شهادت سردار سپهبد سلیمانی به مردم و مسئولان این است که عبد واقعی بوده و مخلصانه کار کرده و خدمت‌گزار مردم باشید.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.