سرویس: غیر تولیدی 10:11 - دوشنبه 16 دی 1398

تشییع «حاج قاسم» یک بزرگداشت نیست بلکه دوره دشمن‌شناسی است

عضو شورای سیاسی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: مراسم شهید سلیمانی باید راه دشمن‌شناسی و بصیرت را به همگان بیاموزد و منویاتی که این شهید بزرگوار داشت تبیین گردد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین مطیع در رابطه با شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: چه کسانی از رفتن قاسم سلیمانی خوشحال شدند؛ علاوه بر آمریکا، صهیونیسم، داعش و وهابیت، گروه حقیری هم در داخل خوشحال شدند، کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند، چون دیگر او نیست تا از فلسطین و لبنان حمایت کند اما قطعا در اشتباهند چون سلیمانی‌ها قوی‌تر از گذشته در راهند.

عضو شورای سیاسی بسیج اساتید استان اصفهان افزود: کسانی که به دوستان سردار اعتراض می‌کردند چرا روی موشک مرگ بر صهیونیست می‌نویسید امروز طوری دیگر عمل می‌کنند البته که همواره لیبرال‌های منافق به‌ موقع خنجر خود را از پشت به همفکران سردار خواهند زد اما دست انتقام خدا بالای همه دست‌ها است.

وی بیان کرد: مراسم شهید سلیمانی یک حماسه ملی و بین‌المللی بوده که نباید فقط به دید مراسم گرامیداشت به آن نگاه کرد بلکه  غیر از این که با معنویت و ذکر توسل باید همراه باشد می‌تواند مراسمی بصیرت گونه بوده تا همگان باروحیه جهادی شهید قاسم سلیمانی آگاه شوند.

مطیع عنوان کرد: مراسم شهید سلیمانی باید راه دشمن‌شناسی و بصیرت را به همگان بیاموزد و منویاتی که این شهید بزرگوار داشت تبیین گردد چرا که شهید سلیمانی قطعاً از ما اشک نمی‌خواهد و بزرگ‌ترین شاخص سلیمانی آن بود که در خط انقلاب خود را سرباز ولایت می‌دانست.

عضو شورای سیاسی بسیج اساتید استان اصفهان تأکید کرد: شهید سلیمانی اسطوره‌ای برای قرن ۲۱ و افتخار جهان اسلام بود که باید قدر این شخصیت‌ها را بدانیم و جوانان آرزو کنند که راه ایشان را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: قطعاً پنج گروه  با اندیشه شهید سلیمانی مشکل‌دارند؛ لیبرال‌های غرب‌زده، متحجرین، تکنوکرات‌ها و بروکرات‌ها که دچار آسیب زمانه شده‌اند که نمی‌خواهند بپذیرند واقعیت چگونه است در حالی‌ که نیاز است امروز برای یک‌بار هم که شده  فکر و اندیشه خود را تغییر داده تا دچار خسران آخرت نشوند.

عضو شورای سیاسی بسیج اساتید استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیاز است  به راه سلیمانی و مبانی عمق فکری وجود این شهید مجاهد دست پیدا کرد که چگونه می‌توان راه سلیمانی‌ها را ادامه داد و نسل جوان امروزی  قطعاً راه و مسیر تازه در گام دوم انقلاب می‌خواهد تا جوانانی شوند که سلیمانی‌های بزرگ برای تاریخ این مرز و بوم رقم زنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.