سرویس: غیر تولیدی 11:30 - یکشنبه 15 دی 1398

لغو امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم در اصفهان

مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات نهایی و غیرنهایی مدارس متوسطه اول و دوم در روزهای دوشنبه (۱۶ دی ماه) و سه شنبه (۱۷ دی ماه ) برگزار نمی شود.

به گزارش اصفهان شرق، رحمت الله ممیز، اظهار کرد: به منظور فراهم کردن امکان حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم تشیع و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، امتحانات مدارس برخی از مقاطع تحصیلی استان اصفهان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به اینکه مدارس ابتدایی کماکان برنامه های خود را دنبال کرده و مشکلی برای برگزاری امتحانات ندارند، افزود: مدارس متوسطه اول و دوم، که دو هفته است در حال برگزاری امتحانات هستند، امتحانات داخلی و نهایی در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه شنبه ۱۷ دی لغو شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی ۱۶ و ۱۷ دی ماه به روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه موکول شد و امتحانات غیر نهایی نیز توسط مدیران مدارس به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

ممیز افزود: از نظر تخلفات در برگزاری امتحانات داخلی اصلا نگرانی وجود ندارد، چون خود مدارس هم پیگیر هستند و می توانند هفته آینده امتحانات داخلی را برگزار کنند.

انتهای پیام/ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.