سرویس: تولیدی 20:26 - جمعه 13 دی 1398

عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه با تروریسم جهانی بود/ آمریکا بیش از گذشته به ذلت و خاری رسید

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما رنج مبارزه را تحمل می کنیم و با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب، این رنج را بر راه ذلت ترجیح می دهیم.

حیدرعلی عابدی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، اظهار کرد: نقش سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس و ناجی مردم مظلوم منطقه هیچگاه از اذهان نمی رود زیرا این مرد بزرگ برای دفاع از مظلومان جهان هیچگاه از ملیت افراد سوال نمی کردند و قلب پاکشان برای هر فردی که تحت ظلم قرار می گرفت، آشفته شده و به کمک می شتافتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه با تروریسم بود و خود قربانی تفکر تروریستی آمریکای جنایتکار شدند و آمریکا باز هم نشان داد که به هیچ قائده و قانون بین المللی، انسانی و وجدانی پایبند نیست و در جهان رسوا شد.

وی دولت آمریکا را در کنار اسرائیل جنایتکار، دولت تروریستی خواند و گفت: خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی باعث وحدت بیشتر مسلمانان جهان شد و همه امیدواریم به زودی شاهد انتقام گیری سخت از آمریکای جنایتکار باشیم.

عابدی با تاکید بر اینکه، پرچم سردار سلیمانی برای همیشه بالاست، تصریح کرد: پرچم اسلام به دست سردار سلیمانی بوده و قطعا به دست دیگر همرزمان دلاورمرد ایشان قرار گرفته و به اهتزاز در خواهد آمد و ما می دیدیم که هر موقع مصاحبه ای از سردار منتشر می شد، شوق شهادت همیشه در چشمانشان ظاهر می شد.

وی با اشاره به اینکه سردار به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه همه ما، خار و ذلیل شدن آمریکا و اسرائیل است و امید این داریم که به زودی نابودی آمریکا را شاهد باشیم و دنیای اسلام مشتاقانه در انتظار نابودی استکبار است.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه مردم ما وارث خون شهدا هستند و از آرمان های شهدا پاسداری می کنند، افزود: ما رنج مبارزه را تحمل می کنیم و با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب، این رنج را بر راه ذلت ترجیح می دهیم و بر این باور هستیم که باید رنج مبارزه و مجاهدت سخت را بجان خرید تا شاهد عزت مسلمین و خواری همه قدرت های ظالم باشیم.

وی اظهار کرد: اشتیاق به شهادت تا حدی در بین مردم جاری است که اگر همرزمان شهید سردار سلیمانی، امروز اعلام انتقام می کردند، بیش از 20 میلیون جوان داوطلب حضور می شدند و این اثربخشی خون حاج قاسم در همبستگی وحدت ملت ایران و دنیای اسلام است که به خوبی در رفتار و عزاداری امروز در کشور شاهد بودیم.

عابدی خاطرنشان کرد: همرزمان سردار سلیمانی انتقام کوبنده ای را از عاملان شهادت سردار رشید اسلام به زودی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.