سرویس: تولیدی 19:33 - جمعه 13 دی 1398

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

شهادت سردار سلیمانی، آغازی بر دوران شکست سخت استکبار جهانی در منطقه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نهضت مقاومت در سطح منطقه روز به روز فعال تر خواهد شد و شهادت سردار، آغازی بر دوران شکست استکبار جهانی در منطقه است.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار، مالک اشتر علی و سرباز واقعی ولایت بودند و شهادت این مرد بزرگ تاثیر بسیاری در تقویت جبهه مقاومت منطقه خواهد گذاشت، همانگونه که در زمان حیاتشان تاثیرگذاری عمیقی را از ایشان شاهد بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به مجاهدت های سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا کنون گفت: ایشان قهرمان مبارزه با داعش و عوامل استکبار جهانی در منطقه بودند و شهادتشان ادامه نهضت مقاومت و مقابله با آمریکا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: جوشش خون حاج قاسم در داخل کشور نیز، در تداوم گفتمان انقلابی و پایبندی بر ارزش های انقلاب اسلامی می باشد و آنچه مسلم است انتقام سختی از آمریکای جنایتکار می گیریم.

فولادگر با تاکید بر اصل نهضت مقاومت، تصریح کرد: نهضت مقاومت در سطح منطقه فعال تر و رویکرد جدید این نهضت ادامه می یابد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آغازی بر دوران شکست استکبار جهانی در منطقه است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.