سرویس: اخبار شهرستان 18:55 - جمعه 13 دی 1398

فرماندار شهرستان اصفهان:

اقدام جنایتکارانه آمریکا بی پاسخ نمی‌ماند/ شهادت سردار سلیمانی تقویت جبهه مقاومت در خاورمیانه را به دنبال دارد

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نقطه عطفی در فرهنگ مبارزه با استکبار جهانی و تقویت جبهه مقاومت در خاورمیانه است.

حسین سیستانی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جانگداز سردار رشید اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز مقاومت، برنامه ریزی، مدیریت و فرماندهی مقتدر در سپاه قدس بود که در طول 8 سال دفاع مقدس نیز به خوبی در آسمان دفاع مقدس درخشید.

فرماندار شهرستان اصفهان افزود: این فرمانده رشید، چهره بی بدیل بود که توانست کشور را در سایه مقابله با جریانات انحرافی و ساخته دست آمریکا مثل داعش مهار کند و اجازه ندهد تا امنیت کشور به مخاطره افتد.

وی با اشاره به اینکه سردار الگوی برجسته و بی نظیر در بین جوانان، نام برده می شود و کم تر فردی در خاورمیانه می تواند این نقش بی بدیل را ایفا کند، گفت: دشمن با توجه به ویژگی های خاص فرمانده بزرگوار، به دنبال ترور ایشان بود و امروز می بینیم که چهره سردار نه تنها در ایران بلکه در بین ملت های منطقه، جبهه انقلاب، لبنان، عراق، سوریه و مسلمانان آزاده جهان که خواستار پیروزی بر جریان استکبار هستند، چهره درخشان و مورد احترام است.

سیستانی ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا، تاکید کرد: سردار عزیز اسلام به عنوان الگو و اسوه برای جوانان و افرادی که طالب حق و عدالت هستند، خواهند بود و دشمن بداند که در مسیر ادامه راه انقلاب و پیروزی آینده، باز هم سلیمانی های دیگر در جبهه حق علیه باطل داریم.

وی با بیان اینکه شهادت این بزرگ مرد، دل های همه مردم ایران را به درد آورد، تصریح کرد: این غم بزرگ در ایران، حاکی از ریشه دار بودن نام و جای سردار در قلوب مردم است و واکنش مردم در کشور حاکی از این است که جایگاه این مرد بزرگ در قلب مردم محکم و پایدار بوده است و می ماند.

فرماندار با اشاره به اینکه هر فردی برای خدا و خالصانه تلاش کند، در قلب مردم جا دارد، افزود: این دلبستگی مردم به خدمتگذارانی نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی، پیام های مهمی برای همه در راستای خدمت و تلاش برای امنیت و عمران کشور دارد که اگر فردی برای خدا، خالصانه و بی ریا تلاش کند، در قلوب مردم جا داشته و قطعا شهادت سردار نقطه عطفی در فرهنگ مبارزه با جریان استکبار و تقویت جبهه مقاومت در خاورمیانه است.

وی با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر انقلاب در شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد: این اقدام آمریکا بی پاسخ نمی ماند و قطعا جواب چنین اقدامات جنایتکارانه دشمن، در عرصه نظامی، سیاسی و امنیتی داده می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.