اصفهان شرق

امریکا ۴۰ سال است هر چه که می خواهد بر عکسش اتفاق می افتد

کدخبر: 190793
1398/10/11 در ساعت 19:36

به گزارش اصفهان شرق؛ سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی شامگاه امشب در اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان اسلام شهرستان خمینی شهر با اشاره به شهدای بزرگ، خط شکن و برجسته شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: بعد از انقلاب شهرهای زیادی نامشان عوض شد و این اتفاقی نبود و حق این شهر بود که نام خمینی بزرگ به آن گذاشته شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در دنیا شکل گرفت اما هیچ کدام نتوانستند با حفط آرمان های خود به چهل سالگی برسند.

وی با بیان اینکه با رشادت ها و فداکاری ها این مهم نصیب انقلاب اسلامی ایران شده است، عنوان کرد: امروز پرچم های انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه و دریای سرخ در احتزاز هستند و امریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

نقدی با بیان اینکه امروز امواج بیداری دنیا را فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: رژیم مستکبر امریکا یک ورشکسته اقتصادی و سیاسی است که قبل از این هر کار می خواست می کرد، اما ۴۰ سال است هر چه که می خواهد بر عکسش اتفاق می افتد.

این فرمانده نظامی در ادامه با بیان اینکه سربلندی از ایستادگی و مقاومت به دست آمده است، افزود: مشکلات بزرگ را پشت سرگذاشتیم و مشکلات امروز در مقابل مشکلات گذشته ناچیز است‌.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات اساسی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: دشمن بعد از جنگ نظامی تهاجم فرهنگی و بعد از آن توطئه سیاسی راه انداخت و بعد از آن توطئه اقتصادی راه انداخته بود و تصور می کرد بعد از شش ماه پمپ بنزین و نانوایی ها تعطیل می شود؛ اما ده سال از ان شش ماه گذشت.

وی با اشاره به اقتدار نظامی امروز کشور ادامه داد: از ایستادگی و مقاومت هیچی بدی ندیدیم؛ مشکلاتی داشتیم اما مشکلاتمان با حقارت نبوده و بلکه با عزت بوده است.

نقدی گفت: در عربستان پول نفت به هر نفر نسبت به ایران سی برابر می رسد اما ۳۷ درصد آن ها زیر خط فقر هستند و تحقیر هم می شوند و به گاو شیرده تشبیه می شوند.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز همه با هم و در کنار هم می توانیم مشکلات را حل کنیم؛ اینکه مردم عراق به این باور می رسند تا زمانی که لانه جاسوسی امریکا در این کشور است، این کشور آرامش ندارد این رسیدن به یک نقطه بصیرت است.

وی افزود: تا رژیم صهیونیستی و پایگاه های امریکایی در این منطقه است این منطقه روی آرامش نخواهد دید؛ آن ها نمی توانند ملت ها را آزاد و مستقل ببینند، آن ها فرعون های زمان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلام تصریح کرد: ما اگر تکلیفمان را با زورگویان مشخص نکنیم و آن ها را از راهمان بر نداریم به اهدافمان و آرامش نمی رسیم چرا که گرگ، گرگ است و همه باید برای برچیدن رژیم صهیونیستی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید دیپلماسی مردمی ما باید برقرار شود و نباد منتظر دولت ها بایستیم، گفت: ما باید رژیم صهیونیستی را محو کنیم.

محمد رضا نقدی گفت: ملت ها باید از پیوند خود یک اقیانوس مقاومت درست کنند و سیل وار رژیم صهیونیستی را نابود کنند و آن روز دیر نخواهد بود.

نقدی با اشاره به برخی تابلوها که شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل ایجاد کردند گفت: این غلط است چرا که حضرت آقا نگفتند ۲۵ سال دیگر اسرائیل نابود می شود بلکه گفتند ۲۵ سال دیگر را نخواهند دید و این ۲۵ سال هم به خاطر حرف خود صهیونیست ها بود که بعد از برجام گفته بودند ۲۵ سال امنیتشان تضمین شد که مقام معظم رهبری گفتند شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

صاحب نیوز