سرویس: غیر تولیدی 09:22 - پنجشنبه 12 دی 1398

انتخابات مجلس 98 کلید انتخابات 1400 است

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات دور یازدهم مجلس تقویت استحکام درون تشکیلاتی با تشکیل یک مجلس جوان انقلابی است، این انتخابات کلید انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 است و برای تدارک یک دولت جوان و انقلابی نیاز به یک مجلس انقلابی داریم.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد سالک در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بالغ بر ۶ سال است که فعالیت خود را شروع کرده و جامعه هدف خود را حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت استحکام درون تشکیلاتی نظام برای حفظ نظام، با رویکرد وحدت امت حول محور ولایت قرار داده است.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: تلاش برای اشراف اسلام بر کفر جهانی از دیگر اهداف مجمع نیروهای انقلاب اصفهان است و در مسیر این اهداف باید به نکاتی توجه کرد که از جمله آن کسب کلیدهای قدرت است، یکی از کلیدهای مهم، مجلس شورای اسلامی است که به دلیل نقش ریل‌گذاری و قانون‌گذاری آن در اداره کشور نقشی بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی بیان کرد: مجمع نیروهای انقلاب برای رسیدن به این اهداف سه‌گانه به ایستگاه‌های مختلفی برخورد می‌کند که یکی از این ایستگاه‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی است، انگیزه قابل توجه برای مجمع بیانیه گام دوم با محوریت جوانان است، این بیانیه شامل ۲۳ محور و ۷ توصیه است و در همین راستا ضرورت دارد افراد منتخب مردم در یکی از این ۷ محور متخصص باشند.

سالک عنوان کرد: مجمع نیروهای انقلاب متشکل از یک شورای عالی با حضور آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام حسین بهشتی‌نژاد و بنده است، ذیل آن شورای هماهنگی قرار دارد که دبیرخانه‌ای به دبیری حجت‌الاسلام باطنی دارد و بعد از آن مجمع است، در این میان شورای عالی فصل‌الخطاب است.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: سعی شده در این مجمع تمام جریانات سیاسی حضور داشته باشند که شامل بالغ بر ۳۰ تشکل سیاسی است، همچنین شخصیت‌های حقیقی که مورد اعتماد مردم هستند در این مجمع حضور دارند و جمعی بالغ بر ۲۰۰ نفر اعضای مجمع نیروهای انقلاب را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم با حضور حداکثری و با بصیرت خود در روز انتخابات حضور پرتوانی داشته باشند که پاسخ محکمی به یاوه‌گویان داخلی و بین‌المللی، تضمین تداوم انقلاب تا ظهور امام زمان(عج)، تقویت ارکان نظام، پاسخی به خواسته‌های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای استان، ادای دین به آنان، جانبازان، آزاده‌ها و نیروهای ایثارگر است.

سالک اذعان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۹۸ و دور یازدهم مجلس شورای اسلامی تقویت استحکام درون تشکیلاتی با مجلس جوان انقلابی است و انتخابات سال ۹۸ کلید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که باید دولت جوان و انقلابی تدارک دیده شود و بدین منظور نیاز به مجلس انقلابی است.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: شاخصه‌های مجلس انقلابی حضور جوانان مؤمن و دلسوز، شجاع و متخصص، فدایی ولایت، ملتزم به جمیع اهداف حضرت امام و مقام معظم رهبری، دارای سابقه و حضور در موقعیت‌های تأثیرگذار، توانمند در پاسخگویی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس و… است.

وی تأکید کرد: در این خصوص مجمع نیروهای انقلابی فرآیندی مطرح شده که در آن نیروهای انقلابی و ارزشی به صحنه انتخابات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.