سرویس: غیر تولیدی 17:03 - دوشنبه 09 دی 1398

قابل پیش بینی بود که در راه برجام، کشور به مشکلات اقتصادی و معیشتی دچار می شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: متأسفانه با وادادگی و عدم توجه به هشدارهای رهبر انقلاب اسلامی برجام امضا شد که با خروج امریکا فروپاشید و البته از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که با این کارها امروز کشور به مشکلات اقتصادی و معیشتی دچار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جلال بکتاشیان اظهار کرد: یکی از توانمندهای ایران در سال قبل توانمندی هسته‌ای بود که دشمن با این عنوان که ایران دارد به سلاح هسته‌ای دسترسی پیدا می‌کند بهانه‌ای درست کردند و توطئه‌ای چندین مرحله‌ای علیه ایران داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: فروردین سال 88 اوباما نامه‌ای به رهبر انقلاب نوشتند که حاضر است غنی‌سازی 20 درصد ایران را به رسمیت بشمارد و رهبری هم بپذیرد که گفتگویی با وی داشته باشد با توجه به سابقه امریکایی‌ها به پایبند نبودن به تعهداتشان، رهبر انقلاب نپذیرفتند و اقتدار ما رو به گسترش بود، امّا در این زمان متأسفانه برخی از مهره های انقلابی فرسوده که قدرت‌طلبی در وجودشان بود با سرمایه‌گذاری غرب این حلقه در داخل فعال شد.

بکتاشیان اضافه کرد: به تدریج توطئه و فتنه 88 سازمان‌دهی پیدا کرد و بعد از گذشت هشت ماه که سختی‌های آن بیش از هشت سال دفاع مقدس بود، این فتنه توسط مردم خنثی شد؛ البته دشمن امید داشت که برخی از داخلی‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

وی با بیان اینکه با فشارها از خارج و نفوذی‌ها در داخل تحریم‌های اقتصادی را تشدید کردند، تصریح کرد: ایران در حوزه امنیتی و دفاعی در منطقه به دلیل این که زیر نظر مستقیم رهبر انقلاب بود نه‌ تنها در منطقه بلکه در سطح جهان به عنوان یک قدرت معرفی می شود؛ اما متأسفانه با وادادگی و عدم توجه به هشدارهای رهبر انقلاب اسلامی برجام امضا شد که با خروج امریکا فروپاشید و البته از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که با این کارها امروز کشور به مشکلات اقتصادی و معیشتی دچار می شود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.