سرویس: غیر تولیدی 10:30 - دوشنبه 09 دی 1398

شاخص ولایت‌مداری اصفهانی‌ها در «انقلاب» دوباره اوج گرفت + تصاویر

پله‌های ایستگاه متروی انقلاب، امروز شلوغ‌تر از هر همیشه بود تا در روزی که شاخص‌های آلودگی هوا وضعیت خوبی را نشان نمی‌دهد، اصفهانی‌ها با حضور خود شاخص‌ ولایت‌مداری را بار دیگر به اوج برسانند.

به گزارش اصفهان شرق؛ 124 هزار پیامبر الهی و 14 معصوم پاک مأموریت داشتند تا با ایجاد بستر حکومت اسلامی، مردم را به خیر و خوبی دعوت کنند و از زشتی‌ها بر حذر دارند. بسیاری در این مسیر شکنجه شده و جان خود را از دست دادند، اما این مأموریت روی زمین نماند و طی هزاران سال اولیای الهی در این راه قدم برداشتند.

تا زمانی که وعده پیامبر به سلمان فارسی محقق شد و گروهی از مردم ایران‌زمین با اتکا به وعده پیروزی خداوند و با رهبری امام راحل توانستند، بعد از حدود 1300 سال که از حکومت امیرالمؤمنین می‌گذشت بار دیگر عَلَم اسلام را از مین بردارند و با شعار الله‌اکبر به حکومت طاغوت پایان دهند.

طبیعی است که ذات حکومت الهی با طاغوت و استکبار هم‌خوانی ندارد و این خود گواهی بر صحت و سلامت آرمان انقلاب اسلامی است که بلافاصله پس از پیروزی از غرب و شرق و مورد هجمه قرار گرفت، حملاتی که بعد از گذشت 40 سال شاید ظاهرش عوض شده باشد، اما هدفش تغییر نکرده است.

دشمنی که در سال‌هایی ابتدایی انقلاب سعی داشت، کشور را با جنگ و نبرد سخت به زیر سلطه خود ببرد، اما هر چه زد به در بسته خورد، از دهه هفتاد به این سو جنس حملات نرم‌تر شد و ترجیح دادند کشور را از درون به آشوب بکشند.

ایرانی که بعد از جنگ می‌رفت تا آرامش پیدا کند، در سال‌های متمادی 78، 88، 96 و این آخری در آبان 98 هر بار شاهد صحنه‌های فتنه‌انگیزی جماعت غرب‌گرا شد.

اما این حکومتی که نتیجه خون‌ها بسیاری از خوبان عالم بوده، آن قدر تنومند شده که سوءمدیریت برخی مدیرانش به انضمام دشمنی‌های دشمنانش، نتواند آن را تکان دهد هر چند خراش‌های آن هم بر این پیکره برای هیچ ایرانی خوشایند نیست.

این مطلب را مردم این کشور به خوبی درک کرده‌اند و همین است که هر بار خودشان به میدان آمده و سر و سامانی به این وضعیت داده‌اند، نمونه‌اش 10 سال پیش در 9 دی رقم خورد و خاطره‌اش آنقدر دلنشین است که هنوز هم سالروزش را به همدیگر یادآوری کنند.

میدان انقلاب اصفهان بار دیگر میزبان مردم نصف جهان است، آن‌هایی که امسال هم آمده‌اند تا این روز را به هم یادآوری کنند و در حمایت از انقلاب و کشورشان شعار بدهند.

فرقی نمی‌کند یوم‌الله وسط تابستان باشد یا زمستان، آن‌هایی که از اعضا و جوارح خود در راه دفاع از آن گذشتند، نظام را رها نکردند و هر مناسبتی که باشد بار دیگر بیعت می‌کنند.

پله‌های ایستگاه مترو انقلاب امروز شلوغ‌تر از هر روز بود تا در روزی که شاخص‌های آلودگی هوا وضعیت خوبی را نشان نمی‌دهد مردم با حضور خود شاخص‌ ولایت‌مداری اصفهان‌ها را بالاتر از همیشه نشان دهند.

اجرای سرود جمهوری اسلامی را گروه رزم‌نوازان سپاه اجرا کرد و گروه رزم‌نواز ارتش سرافراز نیز در کنار مردم حضور دارند تا از گلوی آن‌ها هم صدای اتحاد و بیعت بیرون بیاید.

اجرای سرود جمهوری اسلامی را گروه رزم‌نوازان سپاه اجرا کرد و گروه رزم‌نواز ارتش سرافراز نیز در کنار مردم حضور دارند تا از گلوی آن‌ها هم صدای اتحاد و بیعت بیرون بیایید.

مراسم با قرائت آیات الهی توسط حجت‌الاسلام سرافراز که به زیبایی تلاوت شد، آغاز شد و در ادامه جمعیت با شعار «الله اکبر» که از صدر اسلام از حنجره همه مجاهدان تاکنون بیرون آمده رسمیت پیدا کرد.

و چه زیبا این اصفهانی نسل اول انقلاب این گزیده پیام رهبر انقلاب را انتخاب کرده است تا همه مردم بدانند قطار انقلاب درحال حرکت است و هرکس از آن پیاده شد، خود را از مسیر رسیدن به حق جدا کرده است.

این‌ها دختران واقعی انقلاب هستند که این‌گونه بصیرت خود را به رخ دشمنان انقلاب می‌کشند که داغ دلارها و ریال‌های سعودی هزینه شده برای به انحراف کشیده شدن آن‌ها را بر دل اربابان پول و ثروت بگذارند.

بازپخش توسل مقام معظم رهبری به امام زمان (عج) در پایان نماز جمعه خرداد ۸۸ دل جمعیت حاضر را هم برد و اصفهانی‌های حاضر هم شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند.

«مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» شعار اصلی ملت است و چه زیبا در روز میثاق با ولایت این شعارها تکرار می‌شود.

حشمت الله قنبری از اساتید دانشگاه به عنوان سخنران مراسم، ۹ دی را یکی از نورانی‌ترین نقطه‌های حیات انقلاب اسلامی و سرفصل زندگی نوین و شروع دوباره‌ای برای نهضت اسلامی امام دانست و گفت: زوایای پنهان مانده زیادی از این روز وجود دارد که اگر روزی این بخش‌ها بازخوانی شود، حقایق تکان‌دهنده پیش روی جهانیان قرار خواهد گرفت  و عظمت کار ملت ایران پیش روی عالم قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.