اصفهان شرق

سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

کدخبر: 190506
1398/10/09 در ساعت 11:25

به گزارش اصفهان شرق؛ به مناسبت سالروز حماسه 9 دی جلسات روشنگری و بصیرت افزایی از طرف پایگاه های بسیج المهدی در مسجد شهر ک فجر شهر حسن آباد و شهید همت و شهید باهنر روستای دستجرد  در مسجد علی حیدراین روستا با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

 در مسجد شهرک فجر شهر حسن آباد حجه السلام شیخ عباس صادقی با اشاره سالروز حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی در ادامه افزود: روز  نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز مردم با ولایت میثاق ابدی بستند.

در روستای دستجرد نیز حسین قاسمی عضو شورای حوزه مقاومت بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع) با اشاره به روز 9 دی گفت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای افریدند که هیچ وقت فراموش نخواهد شد و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساختند.

وظیفه همه است تا این حماسه بزرگ را هر ساله گرامی بداریم تا دشمنان قسم خورده ما جرآت نگاه و طمع به کشورمان را نداشته باشند.

انتهای پیام/