سرویس: اقتصادی 11:41 - یکشنبه 08 دی 1398

تبلیغات از شما، انتشار از ما؛

معرفی برش لیزر مجموعه هادی پلاستیک را در اصفهان شرق بخوانید/ جزییات

مجموعه هادی پلاستیک با تکیه بر دانش متخصصان خود و با استفاده از دستگاه‌های بروز توانسته است به راحتی بخش عظیمی از تولید قطعات فلزی را انجام دهد.

به گزارش اصفهان شرق، امروزه تولید قطعات فلزی با استفاده از دستگاه‌های بروز نیازمند دانش و تجربه بالایی است. شرکت‌های محدودی وجود دارند که هم دارای تجربه و دانش بالا باشند و از امکانات و تجهیزات بروز دنیا استفاده کنند. مجموعه هادی پلاستیک با تکیه بر دانش متخصصان خود و با استفاده از دستگاه‌های بروز توانسته است به راحتی بخش عظیمی از تولید قطعات فلزی را انجام دهد.

 معرفی مجموعه هادی پلاستیک

 کارخانه قالب سازی هادی پلاستیک با بیش از 40 سال سابقه در تولید قطعات فلزی و پلاستیکی امروزه توانسته است با استفاده از دستگاه‌های تولید قطعات فلزی و استفاده از ماشین آلات بروز دنیا بخش عمده ای از تولید قطعات فلزی در کشور را انجام دهد. این مجموعه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر دانش کارشناسان و مهندسین خود به خوبی توانسته است قطعات سخت و پیچیده صنعتی را تولید و به مشتریان خود عرضه نماید.

معرفی خدمات ارائه شده در واحد برش لیزر:

خدمات مجموعه هادی پلاستیک تنها بر اساس تولید قالب ها و ساخت قالب تزریق پلاستیک و فلزی نبود و با استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته نیز اقدام به برش انواع ورق‌های فلزی و تولیدی انواع قطعات فلزی با اندازه های دقیق شده است واحد برش لیزر این مجموعه با تکیه بر دانش مهندسین و کارشناسان مجموعه هادی پلاستیک توانسته است به راحتی تمام قطعات مورد نیاز شرکت ها و صنایع را بر روی انواع ورق‌ها با ضخامت های مختلف برش داده و قطعات را با دقیق ترین اندازه ها و با بهترین کیفیت ممکن تحویل کارفرما دهد.

ویژگی های واحد برش لیزر مجموعه هادی پلاستیک

خدمات ارائه شده در واحد برش لیزر مجموعه هادی پلاستیک بسیار متنوع است. این واحد به دلیل استفاده از تکنولوژی لیزر و استفاده از دستگاه‌های لیزر بروز دنیا می‌توانند انواع شکل های هندسی را تولید و به مشتریان خود ارائه نماید. دستگاه‌های لیزر قرار داده شده در واحد برش لیزر مجموعه هادی پلاستیک از بروزترین تجهیزات بوده که قادر به برش لیزر بسیار دقیق است. این دستگاه‌ها با حرکت بر روی محورهای مختصاتی می‌توانند انواع برش‌های لیزر را روی قطعات فلزی ایجاد کرده و انواع قطعات فلزی را با استفاده از برش‌های خود تولید کنند.

درصد خطای بسیار کم و عملکرد عالی این دستگاه‌ها باعث شده است که واحد برش لیزر مجموعه هادی پلاستیکی به یکی از دقیق ترین و کارآمدترین واحد های لیزر در صنایع تبدیل شود. این واحد می‌تواند به راحتی روزانه انواع برش‌های لیزر را روی انواع فلزات با ضخامت های مختلف ایجاد نماید.

دستگاه‌های لیزر موجود در واحد برش لیزر مجموعه هادی پلاستیک با استفاده از تکنولوژی رایانه‌ای روز دنیا قادر هستند که اطلاعات و نقشه های مشتریان را از طریق درگاه های USB خوانده و آن‌ها را بر روی ورق‌های فلزی پیاده‌سازی نمایند. این دستگاه‌ها دارای پمپ‌های مکنده هوای بسیار دقیق و قدرتمند می‌باشند که با استفاده از این پمپ‌های هوا دود و هوای ایجادشده حاصل از برش لیزر را مکیده و مانع برش ورق‌های فلزی با گردوغبار و آلودگی می‌شوند تا کیفیت نهایی قطعاتی بریده‌شده بسیار بالا رود.

مجموعه هادی پلاستیک در زمینه برش لیزر خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. واحد برش لیزر این مجموعه توانسته است به خوبی انواع قطعات فلزی را برش داده و تولید نماید. این واحد یکی از بهترین واحد های این مجموعه در زمینه جلب رضایت مشتری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.