سرویس: اخبار شهرستان 15:31 - شنبه 23 آذر 1398

مسئول روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان:

جشنواره آشپزی با قارچ با حضور 450 نفر در اصفهان برگزار شد

جشنواره آشپزی با قارچ که در اصفهان سیتی سنتر مورخ 6 شهریورماه 98 با حضور 450 نفر شرکت کننده در بخش مسابقه و 3000 نفر در بخش تجلیل از نفرات برتر برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق، اهمیت وجود برخی مواد مغذی برای بدن به ویژه ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئینها، آن اندازه در تغذیه و سلامت ضروری است که می توان با استفاده از تغذیه مناسب از بروز برخی بیماری ها پیشگیری و باعث شادابی وتندرستی شد.

ار آنجا که قارچ خوراکی یک تغذیه سالم در سلامتی افراد به معنی واقعی به حساب می آید، و قارچ به طور کلی سدیم، چربی، کلسترول و کالری پایینی دارد و اغلب به عنوان یک ماده غذایی عملکردی شناخته می‌شود. علاوه بر فراهم کردن مواد مغذی اصلی برای بدن، این ماده در پیشگیری از بیماری‌های مزمن به خاطر وجود آنتی اکسیدان‌ها و فیبرهای سالم موثر و پر اهمیت در آشپزی که برای دادن طعم و بافت به غذا استفاده می شوند.لذا یکی از اهداف برگزاری جشنواره های آشپزی با قارچ ترویج این ماده غذایی به عوان تغذیه سالم و کاربرد متنوع آن درپخت غذا می باشد.

جشنواره آشپزی با قارچ که در اصفهان سیتی سنتر مورخ 6 شهریورماه 98 با حضور 450 نفر شرکت کننده در بخش مسابقه و 3000 نفر در بخش تجلیل از نفرات برتر برگزار گردید، به عنوان یک نقطه شروع در اصفهان وبرگزاری چنین جشنواره هایی به صورت منطقه ای در اصفهان از دیگر برنامه های روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان است.

همشهریان عزیز می توانند نظرات و پیشنهادت خود را برای بهبود بخشیدن به برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ که باعث نشاط اجتماعی هم است به شماره سامانه 3000483095 پیامک نمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.