سرویس: اخبار شهرستان 11:50 - شنبه 07 دی 1398

ویزیت رایگان چشم پزشکی و ارتوپدی در جرقویه علیا/ تصاویر

به همت مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی فارابی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن اباد حدود 600 نفر از مردم جرقویه علیا به صورت رایگان ویزیت شدند.

علی صالحی مسئول روابط عمومی بیمارستان فارابی اصفهان در گفتکویی با اصفهان شرق گفت: این اردو ششمین اردوی جهادی تیم درمانی تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان فارابی است که در شهر حسن اباد به مردم خدمت رسانی می کند.

وی در ادامه با بیان هدف این اردوهای جهادی افزود: هدف اصلی این اردوها کمک به مردم بی بضاعت و آگاه کردن بعضی از مردم از بیماری هایی که ممکن است شخص دوچار آن باشد ولی از آن اگاهی نداشته باشد، اعضای این تیم این افراد را آگاه کرده و انها را به بیمارستان هایی که طرف قرارداد با طرح سلامت هستند معرفی می کنند تا از تخفیفات لازم برخودار شوند.

صالحی در ادامه تاکید کرد: ممکن است شخصی بعلت بعد مسافت جهت گرفتن ویزیت با مشکل روبرو باشد و به پزشک مراجعه نکند و به دنبال ان بیماری های شدیدی دچار آن شود در این اردوها با ویزیت کردن رایگان این افراد از بیماری خود آگاه می شود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان فارابی در ادامه به تعداد مراجعه کنندگان اشاره کرد و افزود: در این اردوکه در دبیرستان شهید منصوری  شهر حسن آباد برگزار شد در بخش چشم پزشکی 270 نفر، در بخش ارتوپدی 150 نفر و در بخش بینایی سنجی 150 نفر ویزیت شدند.

انتهای پیام/صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.