سرویس: اخبار شهرستان 11:44 - سه شنبه 03 دی 1398

توصیه فرماندار به مسئولان ستادهای انتخاباتی:

اجرای انتخابات باید با بی طرفی کامل باشد

فرماندار اصفهان گفت: روند اجرای انتخابات باید با بی طرفی کامل و به دور از هرگونه نگرش سیاسی و جناحی بوده و هدف ما در این انتخابات، اجرای دقیق مر قانون و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم با سلیقه ها، گروه ها و جناح های مختلف پای صندوق های اخذ رأی است.

به گزارش اصفهان شرق، حسین سیستانی در نشستی با مسئولان ستادهای انتخاباتی مناطق 19 گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی، با تأکید بر اهمیت توجه به سلامت و عدالت در روند اجرایی انتخابات، اظهار داشت: مجریان انتخابات باتوجه به اصل سلامت و عدالت در انتخابات، باید قانون گرایی و قانون محوری، برنامه ریزی و استفاده از تجربیات گذشته در انتخابات را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند که بحمدالله این امر تاکنون محقق شده است.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون رعایت مُرّ قانون، افزود: روند اجرای انتخابات باید با بی طرفی کامل و به دور از هرگونه نگرش سیاسی و جناحی بوده و هدف ما در این انتخابات، اجرای دقیق مر قانون و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم با سلیقه ها، گروه ها و جناح های مختلف پای صندوق های اخذ رأی است.

فرماندار اصفهان بر لزوم همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات، تأکید کرد و گفت: باید با همکاری و همراهی بین دستگاهی، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و برگزاری انتخاباتی باشکوه، در شهرستان باشیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام و انقلاب را که به برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز ایشان بنا شده، بیمه خواهد کرد.

سیستانی ابراز امیدواری کرد: دوم اسفند ماه سال جاری، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رأی و خلق حماسه ای دیگر، خواهیم بود.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مرهون زحمات و تلاش های مسئولین ستادهای انتخاباتی بوده که اقدامات آنان شایسته تکریم و تقدیر است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.