سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:42 - چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393

فارفان در روز میلاد امام اول شیعیان درخشید

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) مراسم جشن باشکوهی با حضور جمعی از ارادتمندان اهل بیت(ع) و خانواده های معظم شهدا با همکاری پایگاه فجر فارفان در روستای فارفان بخش بن رود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام سلمانی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر به گوشه‌ای از زندگی نخستین پیشوای شیعیان جهان اشاره و افزود: حضرت علی(ع) بنا بر قول مشهور روز سیزدهم ماه رجب 30 سال بعد از عام‌الفیل در میان کعبه دیده به جهان گشود و با نور طلعتش جهان را روشنایی بخشید. در وصف حضرت علی(ع) همین بس که او نخستین فرد ایمان آورنده به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است و تا پایان عمر شریف نبی مکرم اسلام(ص) همواره در کنار ایشان به عنوان بهترین یار و یاور باقی ماند و لحظه‌ای از راه مستقیم الهی عبور نکرد.

Vater-Mark23

وی در پایان متذکر شد: امروز هم رهبری و زعامت شیعیان جهان را رهبری فرزانه و متفکر از سلاله پاک رسول‌الله(ص) و حضرت زهرا(س) بر عهده دارد که با رهبری‌های پیامبر گونه خود زمینه را برای استقرار حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم می‌کند، وظیفه ماست که با تمام وجود در خدمت ایشان باشیم و رهنمودها و بیانات ارزشمند رهبر عزیز و فرزانه را به خوبی اجرا کنیم تا جزو صالحین و برگزیدگان درگاه حق قرار گیریم.

Vater-Mark12
در ادامه مداح اهل البیت برادر جعفریان با مولودی خوانی مردم را به فیض رسانید.

در پایان به قید قرعه اسم کسانی که با نام علی، حسینعلی، حسنعلی و……بود جوایز نفیسی اهداگردید.
همچنین مسابقه ای از طرف حجت السلام سلمانی برگزار گردید و به 4 نفر جوایزی اهدا گردید.

Vater-Mark4757575 Vater-Mark7555 Vater-Mark4555

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.