سرویس: غیر تولیدی 14:41 - پنجشنبه 28 آذر 1398

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان فارغ التحصيل دوره هاي کارشناسي و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاريخ اول دي ماه 1398 دريافت کرده اند هر چه سریع تر نسبت به اخذ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش از دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهرداد پناه پوریان بیان کرد: مشمولان فارغ التحصيل دوره هاي کارشناسي و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم دي ماه 98 دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان ادامه داد: مشمولان مي بايست رأس ساعت 7 صبح روز يکشنبه اول دي ماه ،در محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده ، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

پناه پوریان گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده،غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي،محروميت هاي اداري و اجتماعي را براي مشمولان در برخواهد داشت .

این مقام انتظامی بیان کرد: مشمولان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مربوط به خود مطلع شوند.

انتهای پیام/شهرخبر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.