سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:12 - سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

فرمانده ناحیه امام علی(ع) در جشن میلاد امام خوبان

با کمک به مردم سوریه، آرامش را به کشور همسایه بازگردانیم

فرمانده ناحیه امام علی(ع) گفت: بیگانگان به کشور سوریه وارد شدند تا زیرساختها را از بین برده و مردم را به قتل برسانند ولی وظیفه ی ما در این خصوص حمایت به سوریه و مردم آن است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) مراسم جشنی در مسجد جامع شهر حسن آباد با حضور سرهنگ براتی فرمانده ناحیه امام علی(ع) و مردم دوستدار اهل بیت برگزار شد.

فرماندهی ناحیه امام علی(ع) ولادت امام علی(ع) و روز پدر را به حضار تبریک گفت و در سخنانی به علت دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی پرداخت.

براتی به انقلاب دوران پیامبر اشاره کرد و اظهار داشت: شهر مکه و مدینه در اوایل قبل از رسالت پیامبر اسلام(ص) شهری آرام و به رهبران خود ابوسفیان و ابوجلها افتخار می کردند و همه چیز را برایشان آماده کرده و زندگی راحتی داشتند ولی بعد از ابلاغ رسالت پیامبر جنگها و کشتارها شروع شد و موانعی را بر سر راه مسلمانان می گذاشتند تا اینکه در سال دهم هجری به پیروزی رسیدند با تحمل شکنجه و جنگهای زیادی که باعث شدند.

وی در ادامه به سکوت امام علی(ع) در آن شرایط اشاره و گفت: مردم بالاخره متوجه شدند که اصل ولایت علی می باشد و به در خانه علی امدند و وی را به امامت انتخاب کردند و در همین موقع نیز موانعی را ایجاد می کردند و هنوز آثارنفاقهایی که در آن زمان کفار بوجود آوردند باقی مانده است و در کشورهای اسلامی هر روز شیعیان را به خاک و خون می کشند.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) کفرستیزی مردم را از عوامل مهم دشمنی استکبار دانست و خاطر نشان کرد: امروز نیز استکبار و بعضی از کشورها در برابر کشورمان همان مشکلات را ایجاد می کنند و علت اصلی ان جمهوری اسلامی نیست بلکه کفر ستیزی مردم، رهبری معظم و قبول دین و اسلام مولای متقیان می باشد.

وی در پایان به کشور سوریه اشاره ای داشت و گفت: کشور همسایه سوریه در هشت سال دفاع مقدس در کنار ما بود و تجهیزات نظامی را برای ما مهیا می کرد و امروز به علت حمایت این کشور از طرز تفکر ایران بیشتر کشورها با سوریه مخالفت می کنند و به همین علت این کشورها بعلت حضور مردم در حمایت از بشار اسد گزینه جنگ را کنار گذاشته و اقدام به ورود افراد بیگانه به این کشور کرده اند تا زیر ساختها را از بین ببرند و به قتل عام مردم در این کشور بپردازند، ما باید به مردم این کشور کمک کنیم تا ارامش به کشور همسایه برگردد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.