سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:39 - پنجشنبه 28 آذر 1398

زمان ثبت نام برای جاماندگان یارانه معیشتی اعلام شد

سخنگوی ستاد طرح شناسایی مشمولان حمایت معیشتی، زمان ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه معیشتی را اعلام کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین میرزایی گفت: در جریان ثبت اعتراضات در سامانه کد دستوری #۶۳۶۹* تعدادی از متقاضیان در فهرست یارانه بگیران قرار نداشتند که تقاضای آن‌ها در این دوره مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: ۱۰.۶ درصد از ثبت اعتراضات حمایت معیشتی، گروهی از سرپرستان خانواری بودند که در «فهرست یارانه بگیران قرار نداشتند» که حدود ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر را شامل می‌شدند.

سخنگوی ستاد طرح شناسایی مشمولان حمایت معیشتی افزود: ثبت نام از متقاضیان حمایت معیشتی که در لیست یارانه بگیران قرار ندارند در دیماه آغاز می‌شود، اما زمان دقیق آن به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ تقاضای خود را ثبت کنند؛ بنابراین تقاضا می‌شود تا قبل از اعلام زمان رسمی افراد مراجعه نکنند.

میرزایی با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت یارانه بگیر کشور حدود ۷۸ میلیون نفر برآورد می‌شود، تاکید کرد: در عین حال ۶۰ میلیون نفر از جمعیت یارانه بگیر کشور مشمول دریافت حمایت معیشتی شدند، بنابراین فرصتی در نظر گرفته شد تا حدود حدود ۱۸ میلیون نفر از یارانه بگیران که مشمول بسته حمایت معیشتی نشدند اعتراض خود را ثبت کنند که این مهلت به پایان رسید و در مرحله رسیدگی به تقاضای آن‌ها هستیم.

منبع: مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.