سرویس: اجتماعی 12:22 - دوشنبه 25 آذر 1398

بلیط را از ما بخرید؛

سفر مقصد مشهد مقدس ارزانتر از همیشه

با توجه به آنکه میزان تقاضا بلیط سفر مشهد بسیار بالا است از این رو تور های مشهد از اصفهان راه اندازی شده اند که برخی از آن ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند.

به گزارش اصفهان شرق، وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد باعث شده است که هر ساله مسافران زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر کنند، بنابراین می توان گفت مشهد مقدس نقش مهمی در صنعت گردشگری ایران دارد.  سفر به مشهد همانند هر سفر دیگری دارای هزینه هایی است اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها میزان هزینه ها را کاهش داد و سفر مشهد ارزانتری را تجربه نمود. اگر قصد دارید به زیارت امام رضا(ع) بروید به شما پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

تور مشهد

با توجه به آنکه میزان تقاضا بلیط سفر مشهد بسیار بالا است از این رو تور های مشهد از اصفهان راه اندازی شده اند که برخی از آن ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. علاوه بر مسافران ایرانی بخش قابل توجهی از گردشگرانی که به مشهد سفر می کنند اعراب عراقی هستند که علاقه خاصی به امام رضا(ع) دارند.

مشهد به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران دارای اماکن دیدنی و جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوانی است که قطعا در سفر چند روزه به مشهد نمی توان از تمامی این اماکن بازدید نمود. تورهای مشهد معمولا سعی می کنند برنامه سفرهای خود را به نحوی تنظیم نمایند که بتوانند مسافران را به بازدید از اماکن بیشتری ببرند. بهترین روش برای تجربه ارزان ترین سفر به مشهد استفاده از تورهای لحظه آخری است.

ارزان ترین تورهای مشهد

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما مشهد بسیار بالا است بنا براین تورهای هوایی مشهد نیز با توجه به مدت آن ها و خدماتی که ارائه می دهند دارای قیمت بالایی هستند اما تورهای لحظه آخری مشهد که از آن ها به عنوان ارزان ترین تورهای مشهد نیز یاد می کنند معمولا با پروازهای چارتری برگذار می شوند و انتخاب آن ها می تواند فرصت مناسبی برای افرادی باشد که نمی توانند هزینه بالایی را برای سفر به مشهد بپردازند.

تورهای ارزان قیمت مشهد علاوه بر بلیط چارتری معمولا  از پروازهای رده پایین که قیمت کمتری دارند و همچنین هتل های تخفیف دار استفاده می کنند و همین مسئله باعث شده است که قیمت بسیار مناسبی داشته باشند. البته این موضوع به آن معنی نیست که تورهای لحظه آخر از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بلکه آن ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که می توانید بر اساس بودجه و هزینه ای که برای سفردر نظر گرفته اید مناسب ترین آن ها را رزرو نمایید.

تورهای زمینی مشهد از پرطرفدار ترین تورهای داخلی  محسوب می شوند و با توجه به آنکه قیمت بلیط اتوبوس مشهد در مقایسه با قیمت بلیط قطار و هواپیما بسیار مناسب است از این رو خیلی از افراد تورهای زمینی را برای سفر به مشهد انتخاب می کنند و سفر با تور زمینی مشهد از ارزان ترین روش های مسافرت محسوب می گردد.

مناسب ترین فصل ها برای سفر ارزان قیمت به مشهد

تنها تورهای ارزان قیمت مشهد نیستند که با استفاده از آن ها می توان هزینه سفر به مشهد را کاهش داد، بلکه در برخی از فصول سال نیز که تعداد مسافران نسبت به سایر ایام سال کاهش می یابد می توان سفری کم هزینه به مشهد را تجربه نمود.

قیمت بلیط قطار نیز همانند بلیط هواپیما در فصل های پاییز و زمستان کاهش می یابد، از طرفی چون تقاضا برای رزرو هتل کمتر می شود هتل ها نیز اتاق های خود را با قیمت کمتری ارائه می دهند و شما می توانید با همان هزینه هتل های 1 ستاره و 2 ستاره در سایر فصل ها در زمستان هتلی 3 یا 4 ستاره را رزرو نمایید و سفری راحت و لذت بخش داشته باشید.

اقامت ارزان قیمت در مشهد

علاوه بر انتخاب وسیله حمل و نقل برای رسیدن به مشهد رزرو محل اقامت یا هتل ارزان قیمت نیز بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو تورهای مشهد هزینه محل اقامت  را بررسی کنید ، زیرا برخی از تورها هتل های 4 ستاره و 5 ستاره را رزرو می کنند که هزینه بالایی دارند و بر قیمت نهایی تور تاثیر می گذارند.

در انتخاب محل اقامت در مشهد مواردی را باید در نظر گرفت که از مهم ترین آن ها می توان به خدمات هتل، فاصله تا حرم امام رضا(ع) و مرکز شهر، تمیز و مرتب بودن اتاق های هتل، کیفیت غذاهای هتل و تنوع آن ها، سرویس های ویژه ای که هتل ارائه می دهد و … اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری مشهد

شهر مشهد  دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که مهم ترین آن ها حرم مطهر امام رضا(ع) است و زیارت آن هدف اصلی تمامی مسافران مشهد می باشد. از دیگر جاذبه های مشهد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و سالانه افراد زیادی از آن ها بازدید می کنند می توان به پارک کوه سنگی،  آرامگاه فردوسی، شاندیز و طرقبه، دریاچه چشمه سبز، آرامگاه نادر شاه افشار، پارک وکیل آباد، پارک هفت حوض، غار تاریخی مغان، بازار رضا و روستای زرشک اشاره نمود.

برای بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری مشهد همانند سایر جاذبه های گردشگری نقاط مختلف ایران باید هزینه ای را به عنوان ورودی بپردازید که در اماکن مختلف میزان آن متفاوت است، از این رو اگر قصد دارید سفری کم هزینه داشه باشید بهتر است بازدید از اماکنی را انتخاب نمایید که دارای هزینه ورودی کمتری می باشند یا رایگان هستند.

خرید ارزان قیمت در مشهد

خرید بخش جدایی ناپذیر سفر به مشهد است. این شهر دارای بازارهای سنتی و مراکز خرید فراوانی است که عرضه کننده انواع کالا ها از جمله، لباس، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، انواع اکسسوری ها، لوازم خانگی، کالاهای ورزشی و سوغات و .. هستند. مشهد یکی از شهرهایی است که می توان با مراجعه به بازارهای آن و صرف وقت  کالاهای ارزان قیمتی را با کیفیت مناسب خریداری نمود. از بهترین بازار های مشهد که تنوع کالاهای ارزان قیمت در آن بسیار بالا است می توان به بازار رضا اشاره کرد. معمولا مسافران برای خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود به بازار رضا مراجعه می کنند.

البته علاوه بر این مراکز خرید ارزان قیمت مجتمع های تجاری و مراکز خرید لوکس و مدرنی نیز در مشهد وجود دارند که توجه گردشگران و توریست های بسیاری را به خود جلب نموده اند. این مراکز خرید معمولا دارای معماری منحصر به فرد و فوق العاده ای هستند ودر کنار غرفه های فروشگاه مجهز به کافی شاپ، رستوران، شهر بازی و … می باشند که می توانند ساعات خوشی را برای مسافران به ارمغان آورند. از معروف ترین مراکز لوکس مشهد می توان به پروما، الماس شرق و .. اشاره نمود. اگرمحدودیتی در هزینه های سفر ندارید به شما توصیه می کنیم که حتما سری به این مراکز بزنید.

جایجایی در مشهد با استفاده از مترو

بهترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل برای جابجایی در داخل مشهد مترو است که قیمت بلیط آن ارزان تر از سایر وسایل نقلیه است. متروهای مشهد در بیشتر مسیرها وجود دارند و با مراجعه به ایستگاه های آن که در نقاط مختلف شهر وجود دارد می توان به مقصد مورد نظر رفت.

همانطور که مشاهده می کنید امکان سفر به مشهد با ارزان ترین هزینه وجود دارد، فقط کافی است موارد ذکر شده را در نظر بگیرید و چمدانی را برای سفر آماده نمایید تا بتوانید با صرف هزینه کمتر به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.