اصفهان شرق

تلفات جاده‌ای اصفهان ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت

کدخبر: 189552
1398/09/25 در ساعت 11:11

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رزمایش امروز تمام دستگاه‌های خدمت رسان در زمستان حضوری پررنگ داشتند و با یک طرح جامع مشترک دقیق به دنبال این هستند که حوادث جاده‌ای را در فصل زمستان به حداقل برسانند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود و با کمک پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، شهرداری، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در بیرون و درون شهر خدمت‌گزار مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: مردم نیز باید فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین در فصل زمستان با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها احتیاط پیشه کنند و به قوانین رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه عمل کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با سرعت به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است، دست‌افزارهایی را در اختیار افسران پلیس‌راه و راهور قرار دادیم که مشخصات کامل خودرو در دست‌افزارها قرار دارد. ضمن این‌که از ابزارها و لوازم پایش جدید همانند پهپادها و هلی‌شات‌ها در جاده‌ها استفاده خواهد شد تا به صورت مستمر تمام نقاط جاده از جمله مناطق پر ترافیک و پیچ‌های خطرناک را مدیریت و پایش کنیم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در مجموع همه نیروها و دستگاه‌ها به دنبال این هستند که زمستان خوبی را پشت سر بگذاریم. ضمن این‌که با اقدامات بسیار خوب و موثر و رعایت قوانین و مقررات توسط مردم، در 7 ماه سال جاری آمار جانباختگان تصادفات در جاده‌های استان 13 درصد کاهش یافت که در مقایسه با میانگین کشور که کم‌تر از 5 درصد است بسیار قابل توجه بوده و نوید دهنده زمستان کم خطر است.

انتهای پیام/تسنیم