سرویس: اجتماعی 11:11 - دوشنبه 25 آذر 1398

تلفات جاده‌ای اصفهان ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اقدامات بسیار خوب و موثر و رعایت قوانین و مقررات توسط مردم، در ۷ ماهه سال جاری، تلفات جاده‌ای اصفهان ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رزمایش امروز تمام دستگاه‌های خدمت رسان در زمستان حضوری پررنگ داشتند و با یک طرح جامع مشترک دقیق به دنبال این هستند که حوادث جاده‌ای را در فصل زمستان به حداقل برسانند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود و با کمک پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، شهرداری، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در بیرون و درون شهر خدمت‌گزار مردم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: مردم نیز باید فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین در فصل زمستان با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها احتیاط پیشه کنند و به قوانین رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه عمل کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با سرعت به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است، دست‌افزارهایی را در اختیار افسران پلیس‌راه و راهور قرار دادیم که مشخصات کامل خودرو در دست‌افزارها قرار دارد. ضمن این‌که از ابزارها و لوازم پایش جدید همانند پهپادها و هلی‌شات‌ها در جاده‌ها استفاده خواهد شد تا به صورت مستمر تمام نقاط جاده از جمله مناطق پر ترافیک و پیچ‌های خطرناک را مدیریت و پایش کنیم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در مجموع همه نیروها و دستگاه‌ها به دنبال این هستند که زمستان خوبی را پشت سر بگذاریم. ضمن این‌که با اقدامات بسیار خوب و موثر و رعایت قوانین و مقررات توسط مردم، در 7 ماه سال جاری آمار جانباختگان تصادفات در جاده‌های استان 13 درصد کاهش یافت که در مقایسه با میانگین کشور که کم‌تر از 5 درصد است بسیار قابل توجه بوده و نوید دهنده زمستان کم خطر است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.