سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:10 - دوشنبه 25 آذر 1398

عوامل فیلم منطقه پرواز ممنوع میهمان نوجوانان اصفهانی شدند

کودکان و نوجوانان اصفهانی طی روزهای گذشته در حالی به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشستند که عوامل و دست‌اندرکاران تهیه فیلم نیز میهمان آنان بودند.

به گزارش اصفهان شرق؛ اصفهانی‌ها برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان پای تماشای آن نشستند. فیلمی که گرچه گفته می‌شد زمان‌های مناسبی برای اکرانش در نظر نگرفتند اما در همان دوران یک هفته‌ای جشنواره، آمار تماشاگرانش نشان داد که آینده درخشانی پیش روی این ساخته جدید سینمای کودک و نوجوان است.

منطقه پرواز ممنوع، فیلمی است تولید شده توسط مدرسه سینمایی عمار، مفتخر به کسب عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان. داستان فیلم روایت تلاش 3 نوجوان است که با بلندپروازی‌های خاص و کودکانه خود سعی دارند در مسابقه ساخت پهپاد شرکت کرده و رتبه برتر را کسب کنند، اما حضور آنها در این مسابقه تحت تاثیر پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان قرار می‌گیرد و این 3 پسر بچه وارد ماجراهای هیجان‌انگیزی شده و موفق می‌شوند یک باند بزرگ جاسوسی را کشف کنند.

داستان فیلم به خوبی قادر به جذب مخاطبانی از قشر کودک و نوجوان است، آنهایی که عرق ملی‌ و روحیه تلاش و پشتکارشان نشان می‌دهد روحیه‌شان گره خورده به داستان اثرگذار فیلم؛ و اینجاست که از تماشای آن به نیکی یاد می‌کنند.

کودکان و نوجوانان اصفهانی طی روزهای گذشته در حالی به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشستند که عوامل و دست‌اندرکاران تهیه فیلم نیز میهمان آنان بودند.

این فرصتی بود برای تماشاگران تا جواب سئوالات و دغدغه‌های خود را از عوامل فیلم جویا شوند و زمانی بود برای عوامل فیلم تا شور و شوق کودکان و نوجوانان اصفهانی را پس از دیدن فیلم تماشا کنند.

یکی از نوجوانان اصفهانی پس از نمایش فیلم گفت: از دیدن فیلم بسیار هیجان زده هستم، من و دوستانم که با هم تماشاگر فیلم بودیم الان تصمیم گرفته‌ایم که با همکاری هم یک هواپیما بسازیم.

نوجوان دیگری بیان کرد: تابستان امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان دو بار موفق به تماشای این فیلم شدم و به خاطر جذابیت این فیلم در انتظار اکران عمومی آن بودم. در نهایت با پدر و مادرم این فیلم را بار دیگر تماشا کردم و خوشحالم که چنین فیلمی در حوزه سینمای کودک و نوجوان ساخته شده است.

یکی از تماشاگران بزرگسال این فیلم نیز اظهار داشت: تیزر فیلم را در شبکه‌های اجتماعی تماشا کردیم و با توجه به اینکه عنوان می‌شد فیلم مناسبی برای نوجوانان است به همراه دختر و پسر نوجوانم برای تماشای فیلم به سینما آمدیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه آنچه که درباره فیلم گفته می‌شد صحیح بود، این فیلم داستان نوجوانانی است که برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، من به عنوان یک مادر وظیفه داشتم که برای تقویت حس خودباوری و عزت نفس در فرزندانم کاری کنم و تصور من این است که تماشای این فیلم بسیار کمک کننده بود.

فضای سالن سینما پس از اکران فیلم فضایی پرشور و هیجان است، به خصوص اینکه کودکان و نوجوانان قرار است تا دقایقی میزبان عوامل فیلم باشند، بگویند و بشوند از آنچه که باعث شد منطقه پرواز ممنوع به منطقه مورد علاقه کودکان و نوجوانان تبدیل شود.

انتهای پیام/ تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.